jannick crime red is niet zo bugged zijn maar een paar opties ik herscript alles opnieuw zegk toch:) binnekort noemde pim:)
miss V5 of 2010?
Posts by az
-
-
hope so na de crewhervorming misschien misschien dat er een wat betere crewlid bij komt?
en ik ga er morgen direct mee aan de slag!(Crime red for cp)
-
achja jannick sinds 2008 maar ik ga zelf scripts schrijven en een paar andere herscripten etc dus zal niet zo lang duren als bij jou:o aangezien jij alles vanaf 0 doet en ik al een basis heb?
-
neeh maar de banpunten blijven allen hij kan er weer op banpunten verdwijnen niet:P
-
idd;) 3 dagen niet heel kerstmis maar ik overtuig pim morgen wel even om ongedaan te maken! is te gruwelijk!
-
:o miss ff darsstar roepen!
-
:o ok sta er dus alleen voor gaat ongeveer 3 maanden tijd nemen:)
-
hij heeft r-mulder op de zenuwen gewerkt:P
-
achja het is een raar gastje maar kom op r-mulder 1 cadeautje?:O
-
uhm nee wil het wel een x gaan proberen(oefenen oefenen tutorials beoken lezen en dan praktijk):P maar zullen we dan samen crime red uitbreiden en vrijgeven op cp?
-
jah jammer:(:O
-
waarom een ban dat is weer te hard:( en zielig laat hem hij heeft een kutdag kom op r-mulder cadeautje naar ons toe unban rick?
-
ik kom er speciaal voor jouw met 10 terug deal?:P
-
ik ga criminals rood zelf ook uitbreiden en waarschijnlijk andere ingame/outgame erop gooien hier uploaden heel uitgebreid natuurlijk!
-
idd:)
-
ahah op mij geuit he^^:P crimiansl rood/groengeel zou het niet weten waarschijnlijk een opensource scripter zijn geweest en geel/groen is het zelfde allen andere layout!@
-
ga je toch verder Rick kom op:S Pim liet hem open nadat hij hem closede laat het nu gewoon zitten! fije feetdagen r-mulder
-
wat doen jullie op dit mokent ik ben op cp aanwezig om met rick te praten op msn en muziek aant luistere!
-
sc-scripting nee en het is nog neit vetgedrukt ook het is in offtopic tags gezet!
en wapenstilstand vanaf deze lijn!
-------------------------------------------------------------------- -
dat fijne kerstmis en wensdagen werd om Zo duidelijker?
Laatst gewijzigd door RiiCk op 2009-12-25 00:13:36 gepost door een edit!
en rick nee maar hou er niet van als mensen foute dingen lopen te roepen:S