basshunter al de 3e x het zelfde antwoord momenteel is mijn designer op wintersport hij komt eind volgende week terug en begint dan ook ook direct aan de layout!:)
Posts by az
-
-
beste normaal zouden ze op even hoogte moeten zitten maar omdat er veel shouts zijn geplaatst is die naar beneden uitgerekt snap je;)
en spelfouten worden ook weggehaald!:P -
heb al een vaste designer!:P
-
gevonden offcourse maar zelf beveiligingslekken weggewerkt en nog heel wat andere dingen aangepast!
-
haha al eerder aangegeven dat er spoedig een andere komt;)
Maar verder nog meningen en kun je + en - punten opnoemen en opbouwende kritiek graag! -
ik miss wel:):P
-
er komt binnekort een nieuwe layout idd en nice systeem ja heb wat beveiligings lekjes gedicht en ook wat systeemfouten aangepast;) en heel wat gestript(weggelaten)
-
Beste cp leden
ik wil hierbij mijn site laten checken!
http://www.gamerpoint.nlgraag feedback wat beter kan wat minder was wat een pluspunt was etc, de basis is clantiger(opensource dus en vond het wel een nice systeem dus heb hem gehouden!)
ps: Website is pas 2 dagen online, en er moet nog een hoop verbeterd worden zoals spelfouten maar dat komt in aanloop naar de officiele release nog;) nu is het echt letten op systeemfouten!
M.v.G az -
neem je laptop mee naar je hotel daar hebben ze vast wel wifi haha kan je ons toch vergezellen en scripten!
-
webdam-x tgn koen ingaan zal moeilijk worden hij is namelijk de eigenaar!
-
haha maybe:):P vraag maar hulp als je wilt maar bedenk wel dat ik zelf ook bezig zal zijn met mijn eigen projectje:):P
-
van het zelfde!
-
wou het zelf al gaan doen maar nu jij het doet pak ik wel een andere source ok;)?
-
-
-
nee nooit eingelijk, zou er erg raar uitzien ook;)
-
niet te ongezond he r-mijnten :):P
-
nou pim dat weet ik zo net nog niet licht eraan hoeveel een gem. persoon drinkt:):P
-
r-mulder ik begin morgen met de basis unbuggen etc nieuwe layout vinden inbouwen en ga dan door met uitbreiden!
-
Heb wat nieuws geen crime red maar ik pak een kleine basis van crime red en ga daarop verder:) met eigen scripts en herscripte script:)