klopt
Posts by az
-
-
momenteel 6 vwo en aan het leren voor examens!
-
die linkse is verdomd lekekr inderdaad superior is dat niet doutzen?:P
-
willem luchtverfrisser?, moet je maar net overkomen he!:P
-
sander nac heeft eht helemaal niet zo druk, aangezien ajax voorronde champions league gaat spelen en feyenoord vororonde europa leaugu en die 2 beide in de finale staan zal de nummer 10 1 plaatjse opschuiven naar negen dus zo heeft nac breda al 100% kans.
-
-
yeah(h)(h)(h), ge-wel-dig!
-
klopt en 4 of 5e maakt niet uit ze gaan toch naar de voorronde europa leauge, en twente wint wel van nac. Ajax heeft gewoon geen vrienden want de meeste clubs hebben het niet met ajax(arrogante club).
-
zag de feyenorod supporters klappen:d bij de 2-0
haha, prachtig gezicht!!! Ajax zal denk ik zeer boos zijn feyenoord deed geen moeite om de bal te pakken.
-
Ping inderdaad is niet gratis bellen is gratis smsen
-
tuurlijk wie ander?
-
zijn gewoon een stel mietjes die niet kunnen beamen dat ze dit jaar geen kampioen worden.
-
diestro dat weet 90% van het land niet:O, Twente wordt door bloed zweet en tranen kampioen en niet door lucky ajax!:O met suarez die aant schwalben is op t veld:S
-
Zweden per bus en boot:D
-
Twente zal denk ik winnen van Feyenoord, maar de KNVB=nutteloos, welke finale wordt nou in 2 duels gespeeld wtf:S? Slaat nergens op zogenaamde veiligheid, er komen hoe dan ook rellen ook al doen ze het in 2 delen ze kunnen echt niet logisch nadenken. Want nu zijn de supporters nog opgefokter.
-
voor de banditi maar wel uit 0 gemaakt dus zijn eigen sources, en tevens kan je die scripts voor ieder spel gebruiken!
-
ik weet ook niet wat er vandaag was maar inderdaad goede keuze van de crew!
-
je moet eerst inloggen!
-
-
me 2, dus koen ga zo door! maar Stan vergeet niet: The clash of the childrens:D