L.Groot ik raad de htc sensation aan echt geweldig toestel ik ga hem over een weekje ook kopen 1,2ghz processor dual core 768mb ram.
Posts by az
-
-
psp next generation portable(NGP)
-
Citaat van L.Groot
Haal s.v.p. niet de NAVO erbij, dit is namelijk een wereld vrede organisatie en die strijd wereldwijd voor vrede. Het boeit niet of het een land in het Midden-Oosten of in Europa is. Alleen die schoffies in het Midden-Oosten maken zoveel terreur waardoor de NAVO daar vaker moet ingrijpen dan in Europa waar zoiets sinds 1945 bijna niet meer gebeurd.
Het topic gaat over Wilders en niet over moslims, joodse mensen of de NAVO.
L.Groot de navo is na de 1945 opgericht dus ze hebben hier nooit in 1945 ingegrepen. -
@l.groo volgensmij is de htc sensation ook los te koop en zit dichtbij je budget. Ik ga hem over een paar weken ook halen.
-
congratz luc en lars!
-
Starohosting ik draai nu al 3jaar een acer en hij werkt nog geweldig snel:) dus het bewijs dat acer gewoon goed werkt.
-
Jannick die htc sensation is even snel als die samsung glaxy s@ denk ik is ook een dual core 1.2ghz processor.
-
SkyNet er zijn genoeg apps die zonder internet werken tevens voldoet de htc sensation aan lars zijn wensen en is het een supersnelle telefoon.
-
@lars koop de htc sensation
-
@lars leuk liedje
-
Htc sensation
-
@crelty inderdaad http://www.bax-shop.nl kijk daar hebben ze een ruim assortiment je kan ze ook nog om tips vragen op het forum.
-
Cruelty dat is waar maar een synthesizer is een leuk ding:D en keyboard rocks!:P
-
Yoichi je hebt Fruity loops, ableton, logic, reasonen cubase daarmee kan je gehele tracks produceren met of zonder vocals:)
Een keyboard zou ook handig zijn
of synthesizer
-
brentvdh een festival is wel een feets hoor:P alleen de wetgeveing in nederland stelt dat na 23:00 geen geluidsoverlast meer mag zijn op sommige plekken mag de gemeente een vergunning geven voor 00:00 maar dat zijn er weinig.
yoichi ga gewoon je eigen muziek produceren:D(leuke hobby)
-
@brentvvdh hij zegt dat ie al aan het feesten is....
Yoichi je kan muziek gaan produceren?:)
-
@Frenzo mooi gemaakt maar die footer zou ik persoonlijk ook anders doen iets kleiner of meer tekst.
-
Willem ik zou graag meer informatie willen.
-
Yoichi gratz en alle andere ook
-
Nillas maar dat maakt voor buma stemra niks uit:O want ik denk dat nederland.fm ook wel toestemming heeft.