Willem laat gewoon man:P je bent geen mod meer dus je hoeft je nergens meer zorgen om te maken doe mee met de opstand tegen de crew nu je weer normaal lid bent!:D
Posts by az
-
-
ik zou voor de htc desire hd, htc enxus one of htc desire z gaan!:P
-
Rahl succes met het bouwen van je nieuwe rijk!:D
-
Cas helemaal mee eens sommige dingen zijn duur en prut kijk maar naar die ipad XD
-
Bever helemaal mee eenS!
-
Rahl als je werkt leg dan maandelijks een deel opzij als je weet dat je aan oud&nieuw doet of als je kinderen hebt dan heb je in december genoeg;)
-
Bever helemaal met je eens ! en het is toch maar 1x per jaar.
-
of neem gewoon gangstermaffiagame.nl als domeinnaam kijk wel even of hij vrij is?
-
SkyNet 1 is al teveel!
-
eeyk alsk jou was zou ik dan een klein bedrijfje huren wedden dat je dan wint?:P
-
voortaan een beetje nadenken habibXD
-
@habib iedereen zegt alleen steek het dan in de fik maar daar heb je niet echt veel lol aan vuurwerk nog redelijk wat uit eten kan maar op oudjaar moet je gewoon thuis met familie zijn vind ik:P>
-
@jongens die titel wordt toch niet meer weggegeven ze zeiden ook dat Rusland doping had gebruik in 2008 ek kwartfinale tegen nederland nooit bewezen;)
-
Jongens geloven jullie dit nou zelf?????? xD op basis van beschuldigingen kan iedereen een crimineel zijn;) kom eerst maar eens met bewijzen!
-
heb nog genoeg liggen van vorig jaar(illegaal) dus ga niet zoveel halen max 50 euro.
-
Ik denk dat het gewoon uit de duim gezogen is want spelers van spanje zaten er in de verlenging ook doorheen op een paar na!
-
SkyNet smaken verschillen zeker weet alleen niet wat ze met de ipad wilde bereiken een draagbare ipod maar dan groter??? met internet etc?? bestond volgens mij al werd alleen laptop genoemd of macbook;)
-
SkyNet en als het gadget van 2010 wordt maar zo slecht als de tering is>? moet je het dus maar kopen???
-
NOT ik ga met jg mee
-
Mark hij was nogal onduidelijk voor mij!