jah idd phpfootball en ik heb nog 2 andere volgensmij beetje bugged voetbalscripts die post ik later ook nog een x...
Posts by az
-
-
Terror ze vullen iedere 15e van de maand bij....., zoek op google liberty media lockerz. Liberty media is een groot bedrijf uit amerika dat 80% van lockerz bezit en amazon.com is een soort van bol.com maar dan van Amerika en veel groter en die bezitten 20%.
Ik heb invites over pb me maar.
-
heb het gekregen en ik weet niet of ze werken, heb er alleen een paar scripts uit gebruikt;)
-
Geen probleem Frenzo!
-
Lodewijk laatste reactie: Wij hebben niks te bepalen haal Koen Rens maar eerst over en dan kunnen wij meedenken.
-
-
voor mij niet en ik zal hem ook bij megaupload uploaden:S
-
als ik op free user klik werkt hij gewoon dus laeresh ga jij maar ergens anders reporten!:D
Tekst bij mij: You are not a Premium User and have to wait. Please notice that only Premium Users will get full download speed.
-
Citaat van crimepatrol
heb jij je zoja wil je ze ergens anders opzette?
ik snap je zin niet helemaal en er zitten geen Virussen in.......... -
@Gamceontrol hij verkoopt hem 1 maal, dus er is geen volledige licentie, en als jij hem koopt mag je hem ook maar 1x doorverkopen!
Dat heb ik aan Kyle gevraagd.
-
nee die zitten er niet in, hij is ook op andere plekken te vinden volgens mijn vriend download en oordeel zelf maar, waarom zou ik er virussen in stoppen ?
Hoe zielig kan je zijn om virussen er in te stoppen?:P
-
-
IK heb van een vriend 100 handige php scripts gekregen incl. 2 voetbalmanager scripts, veel plezier ermee.
M.V.G Az
Download link:
http://rapidshare.com/files/30…P.Select.Scripts.zip.html (Werkt volgens sommigen niet:S)http://www.megaupload.com/?d=MY6UFPX1
Dein edit: De bestanden zijn virus vrij! Dus geen discussie hier over aangaan!
-
jah, ik zou hem in principe willen overnemen als het kan:O alleen moet hij wel gericht zijn op verdere doeleinden!
Test account:
gebruikersnaam: test wachtwoord: test
-
ik denk dat zoiets zeer uniek is en zeker wat zakcentjes oplevert ik zelf kan geen schatting maken, http://www.wrts.nl is iets wat veel mensen ook gebruiken jammer dat je je alleen richt op je eigen school je kan hier een heel groot/uitgebreid project van maken.
-
ik zou hem als ik u was slice/basen en voor 5 euro meerdere malen verkopen.
Maikel hij vraagt niet of hij verkoop waardig is alleen voor hoeveel hij hem kan verkopen!!!!! als je had gezegd 0 euro was het beter geweest als je reactie van zonet... -
Cas die psp go is afrader:O, kies iets leukers je zult snel merken dat het waste van points is...
je kan dan beter xbox of samsung tv nemen:O:O
-
ja maar die inlog balken vindt ik te overdreven breed.
-
ik vind persoonlijk die inlog menu veels te groot:O hij kon toch wat smaller met eronder wachtwoord vergeten en registreer
-
Cas, kies het leukste en spaar daarvoor, niet denken van ojee alles is dadelijk weer weg dus nu iets leuks bestellen iedere 15e van de maand komen er weer nieuwe spullen dus geen zorgen, ga voor de macbook als je die wilt of ps3 of ipod 64gb etc....
M.V.G Az, heb nog invits over stuur maar pm.