Posts by M.Remijn
-
-
-
Volgens mij was 't zo dat je al het muziek dat je afspeelt, origineel aangekocht zou moeten hebben en dit moet kunnen bewijzen.. Tenminste, dat ik wat ik een keer gehoord had van iemand die dat ook deed, maar ik weet dit niet zeker. Dus indien iemand dit wel weet, hoor ik 't graag =)
Helaas werkt dit niet zo, je hebt rechten nodig bij buma stemra om je muziek uit te zenden. Zelfs al zou je muziek afspelen in een kapsalon heb je deze nog nodig.
-
-
Bedankt, nieuwe regeling maakt het weer net iets lastiger ja.. Dat je voor alle examens 5,5 gemiddeld moet halen.
Dit was vorig jaar ook al het geval. -
Van wat ik heb gezien veel fake accounts en accounts alleen maar om te retweeten.
-
Nee, geef mij maar de oude indeling
-
Orginele software kan er weer op, maar je garnatie is nog steeds vervallen omdat je boatloader s-off is gemaakt.
-
-
Je kunt ook iets gebruiken als Google Authenticator, dan kun je via je eigen smartphone inloggen door een code aan te vragen op je mobiel.
-
Alleen de background is aangepast naar mijn inzicht.
Begin met een nieuwe lay-out welke wat frisser oogt -
Logo is wel een beetje, zoals ik dat zie LQ, misschien proberen het logo vector maken?
-
Je houd je bestanden, echter moet je alle programma's wel opnieuw installeren.
-
Je moet gewoon lang wachten op je producten, en de producten zijn MEESTAL niet van al te hoge kwaliteit.
Heb betere ervaringen met chinabuye, snelle levering (lees: 1,5 week) en goede aftersales.
-
Maak er gewoon een soort toneelstuk van, zegt mijn vader (rijinstructeur) altijd.
Je kan beter teveel kijken dan teweinig -
Hoezo gebruik je niet gewoon gametracker, is veel makkelijk, gewoon even een html bestandje op je website gooien.
Het is echt geen ramp dat je gegevens van een andere site gebruikt -
-
Amciko.nl is momenteel in onderhoud!
Hoezo niet eerst afmaken alvorens te laten checken?
-
-