Posts by Dein

    Iedereen let in het vervolg op het taalgebruik denk eraan dat hier nog 'jochies' zitten, en met schelden kom je sowieso al niet ver...


    Dit lijkt mij dan ook dat Jerre iemand heeft gevonden en dit topic dicht kan ?
    Zo niet stuur dan even een PB aan een van de crewleden, dan openen ze deze topic terug.


    - Dein

    Over reclame maken bestaan vele uitgebreide artikelen, misschien eens googlen ?
    Tevens is betaald adverteren op zeer grote websites (als deze bv. ook crimegames zijn) trekt nog steeds de meeste bezoekers, tja leden aanwerven,... dat kun je niet bepalen aangezien iedereen anders denkt en werkt.


    Als je echt iets over hebt raad ik je aan om het boek Webanalytics voor Dummies te kopen, heb het zelf ook en als je de kneepjes van het vak weet kun je hier in korte tijd(met investeringen) ong. 1000 bezoekers per dag mee halen.

    Dit topic leidt nergens meer naar, en die coco reageert ook niet meer... En de topic is 7 dagen oud, dus ik denk dat ie al wel weg is!


    :slotje:

    Waarom reageren jullie allebei offtopic?!
    (is geen vraag btw.)


    Het idee zit wel goed, maar dit moet je zeer goed aanpakken, en zeker - zeker niet een prut criminals source ervoor gebruiken.
    Zoek gewoon een team en bouw hiermee een volledig vanaf 0 opgebouwde source.


    Als je het zeer goed aanpakt kun je hier veel geld uithalen en komt er nog eens iets 'unieks' bij ;).


    Ik wens je alvast veel succes.


    - Dein

    @Paisley:


    Slecht idee, dan krijg je weer grammatica fouten .. en zullen sommige woorden gewoon niet worden vertaald enz. dan kun je beter alles door een translator halen..

    Een Engelstalige versie is zeker goed, wanneer deze dus los staat van de Nederlandse en dus voor de Engelstalige ook gewoon reclame gemaakt wordt trek je wel leden.


    Ik ben zeker voor!

    Persoonlijk vindt ik maffiaspellen enz. allemaal al achterhaald, maar als je het goed kunt uitwerken, krijg je mijn complimenten!
    De plaatjes bovenaan missen wat kwaliteit, vooral bij detective is niet zo netjes gedaan.


    Op dit moment kun je niet echt gaan raten aangezien het alleen maar wat plaatjes zijn, maar het ziet er wel goed uit!
    Ga zo verder.

    Niet spammen graag! Toon een beetje respect voor elkaar. De volgende die nog afkomt met offtopic reactie of een link van Google kan een strafpunt verwachten ;).

    16 Jaar 'jong', ik script/programmeer al vanaf mijn 12e toen nog vooral HTML...
    Dan ben ik voor een tijdje gestopt, en nu probeer ik vooral programmeertalen te leren zoals:
    - C(++)
    - Python
    - Perl
    - Javascript
    - Java
    - PHP
    enz.


    Zo'n beetje alles, gewoon als hobby om later iets mee te kunnen doen uiteraard. Maar ja..

    Heb jij rechten op die achtergrond afbeeldingen ? Want die lijken mij gewoon zomaar van het internet geplukt ?

    Er is een over budget aan hosting bedrijven enz. en die helpen je graag verder met dit soort zaken via hun support chat!
    Zelf raad ik primawebhosting.biz aan kun je ook via de telefoon mee betalen.


    Dit lijkt mij hierbij opgelost te zijn ? :slotje:

    Even melden dat ik nu 'veilig' ben aangekomen :P.
    En ik ga genieten van men welverdiende vakantie!


    İk hou het bij een internet cafe btw. alleen de toetsenborden haat ik zooo hard.:cheer:


    Laters,


    Dein

    Hallo beste leden,


    Zoals ik al eerder heb vermeldt zal ik tijdelijk niet online kunnen komen aangezien ikzelf op reis ga vanaf morgen.


    Dit voor een 2-tal weken, ik kan dan helaas weinig online zijn aangezien daar geen draadloos netwerk is.


    Voor de rest wens ik iedereen een leuk/toffe vakantie toe, en voor diegene die een rapport krijgen/verwachten of nog examens/proefwerken heeft, veel succes!


    Met vriendelijke groeten,


    Dein

    Wat gaat er veranderen aan het nieuwssysteem ? :p
    Hopelijk komt de update snel online, maar niet te snel eerst alles keurig nakijken ;).