Posts by Dein

    ^o) Dat zou zeer zwak zijn, en die persoon kan dan zeker een fikse boete verwachten, omdat dit dan een soort van diefstal is ;).
    En ik ben niet bang om naar de politie te stappen hoor, mij kennen ze daar al :}, nja, ik vertrouw de persoon volkomen, maar doet ie zoiets dan kan ie wel eens zijn 'internet business' vergeten.


    Edit: Hier bedoel ik dus mee, dat ik ervoor zal proberen dat ie nooit nog een pc zal aanraken ;)!

    Hier begint het echte werk <-- klinkt beter
    Pure criminals scripters only


    :p


    Meer dan alleen een community.

    Allemaal zeker nog over de 300 dagen, de nieuwste is blogoverlinux.be die ik over een maandje terug ong. heb gekocht.
    Bezoekers moet je zelf regelen, host ook ;), alleen bij opendevelop.biz is het met hosting.


    Ik garandeer binnen 24h de domeinnaam naar u te hebben overgezet indien u mij via Paypal betaald of via telefoon, al heb ik het liefst paypal.

    Deze domeinnamen zijn geregistreerd bij easyhost:


    - crimewiki.be
    - thracxxx.be
    - blogoverlinux.be


    Deze kun je overkopen voor € 1,- per domeinnaam.


    Via primawebhosting.biz:


    - opendevelop.biz


    Deze staat te koop voor € 14,-


    Bieden kan tot 24h na laatste bod.


    Betalen kan via Paypal, telefoon, overschrijving, anders...


    Waarom ik deze domeinnamen verkoop ? Aangezien ik er niks meer mee doe, en geen tijd heb om ze nog te onderhouden.


    Mvg,


    Dein:cheer::$

    Ja, maar waarom zou iemand respect tonen tegenover een ander die hier alleen maar zit om geholpen te worden terwijl hij er niet uit wil leren(zo'n personen bestaan!)?


    Kijk ik heb zelf ook al dikwijls op dit idee gekomen alleen blijkt het toch steeds nutteloos. Je kunt geen wonder source: in OOP met MVC , helemaal beveiligd, netjes gescript enz. hebben, dat is een te perfect beeld.


    Hetgeen wat je dan zult krijgen is een diepe teleurstelling, de beginners zullen snel met deze source aan het werk gaan en ondertussen geld verdienen terwijl ze geen benul hebben van de onderliggende code. Iets wat een must is voor een programmeur.
    Dan kun je ze beter direct doorsturen naar yourcrime en dergelijke.


    Ok, niet alles draait om geld, maar kijk iets waar men bv. 1 jaar hard voor werkt full- of parttime als freelancer of nog als student wil zijn werk dan ook niet aan al die beginners geven aangezien zij niet naar de code kijken en eruit willen leren.
    Terwijl professionele programmeurs toch wel eerst naar de binnenkant kijken dan naar de buitenkant.


    Daarom lijkt het mij beter een speciaal artikel/e-book te maken de beginselen tot het expertise van het maken van een script/source, dit trekt veel meer bezoekers en lezers aan dan je denkt, en als je er wat advertenties inzet of links naar deze site brengt dit nieuwe leden op, misschien zelfs wel wat geld ;).

    Op dat laatste wil ik even terug komen:


    uiteraard zijn er veel Open Sources gemaakt, maar kijk wat je nu opnoemt zijn grote namen die in het geniep zeker en vast genoeg geld verdienen om van te leven ;), voor niets gaat de zon op!


    En wat dan nog, als iemand een criminal open source maakt moet ie zelf al goed kunnen scripten/designen enz. de tijd die daarin steekt is te lang, ok, je krijgt veel eer, bekendheid enz. maar is het dat waard dat jij daar armloos zit te piekeren, terwijl 'noobs' geld verdienen met de door jou gemaakte source ?


    Ik denk eerder dat er een GOED artikel moet komen dat alle aspecten bespreekt van het maken tot het testen van een script/spel, dit zal de nieuwsgierige mensen zeker aantrekken en zo wordt er tenminste op een eervolle manier gewerkt aan criminals.


    Criminals zijn in feite verziekt door de newbs die zich bezighouden met het online gooien van spellen om hier winst uit te maken terwijl ze geen benul hebben over de achterliggende code, iets wat zeer triestig is.

    Wat een hoop nutteloze reacties ...


    Je wil dus harde punten waarom dit PDF'je niet nodig is ?
    Hier krijg je ze:


    1. Weinig mensen boeien het of het slecht is, heel criminals is bagger gemaakt, ga je nu voor elke source een artikel maken ? Ik wens je veel succes,..


    2. Banditi is vroeger voor rond de € 400,- verkocht(dus zo bagger..) is dit dan eerlijk ? Het is trouwens nooit een goed idee geweest om deze vrij te geven, maar de rede hiervoor is mij wel bekend aangezien het door iemand komt die het daarna gratis aan mensen weggaf.


    3. Een PDF staat leuk inderdaad, maar eigenlijk is een PDF bedoeld voor documentaties en e-books enz. (ik ga hier niet verder op in, ben ook tevreden met een PDF van 2 pagina's)


    4. Jou artikel gaat lichtjes over de banditi source, bv. slecht gescript ? (duh?! dat is nou eenmaal criminals...), 1 dezelfde layout ... wat wil je anders, het is vrijgegeven, niemand gaat een top layout voor jou gratis maken, de scripting kan simpeler(duh!?) de meeste criminals stammen van PHP 3 en 4 ..


    5. Je hebt nog te weinig punten gegeven om mij te overtuigen, ik gebruik die source zelf niet aangezien hij gewoon zwaar bugged is en NIET uniek meer is.


    6. Dit is het leven, iedereen wil uiteraard een super goeie source tuurlijk, denk jij dat al die goede scripters zin hebben om gratis een Open Source te maken ? De meeste doen het toch voor de winst, waarom zou je iets vrijgeven als anderen er geld mee gaan verdienen ? Lekker eerlijk nietwaar ...


    7. Het leven gaat verder, :slotje: ?