Hier ben ik het volkomen mee eens!
:slotje:
Hier ben ik het volkomen mee eens!
Niet om lastig te doen of zo, maar ik raad je aan om op te passen met Alex ruter, hij is mij nog steeds ? 30,- schuldig en komt steeds af met smoesjes als ik heb nog ? 11 000,- schulden, ik kan niet overschrijven e.d.
Ik wacht er al een half jaar op, dus het is maar een waarschuwing!
Ik denk dat dit je wel enig lees plezier zal bezorgen: http://maffia.forumup.be/forum-9-maffia.html
Photoshop is helemaal iets anders als scripten, maar dat ter zijden.
Er is zoveel keuze, maar voor een beginner zijn al die programma's best wel 'hoog' gegrepen. Leer eerst de basis er zijn veel goede tutorials te vinden op het internet, phpfreakz.nl,phphulp.nl helpen je al een stuk vooruit ;).
Darsstar edit: we hebben tegenwoordig een regel aan welke ik me heel graag houd:
Maak gebruik van een goede topic titel, topics met titels als "help", "fout", ... worden zonder waarschuwing gesloten.
Als je een 'knallende beginner' bent raad ik je ten strengste af om nog maar te denken aan een crimegame, leer eerst (x)HTML & CSS, daarna kun je PHP & MySQL leren, en als je een beetje meer kennis wil hebben raad ik je ook aan om JavaScript te leren!
Typ gewoon in google "html artikelen", "php artikelen" enz. in. Er bestaan trouwens geen nuttige artikelen om een crimegame te leren maken.
Gratis webhost ? Het is beter dat je eerst alles test op een virtuele server zoals bijvoorbeeld XAMPP.
Veel succes!
Op aanvraag van de TS :slotje:
Ja, ik ben er nog mee bezig, daarom ook spelfouten voorbehouden ;).
Heb de tekstkleur nu nog iets donkerder gemaakt, dit vindt ik toch wel zeer goed leesbaar of niet?
@ Joshua:
Misschien omdat DHcreations nog geen projecten/opdrachten heeft gehad?
@ Cas:
Nee, aangezien ik geen layouts doe maar websites, maar ik ben wel van plan om mijn creaties te tonen via een andere pagina met meer informatie, maar daar ben ik nog druk mee bezig.
@ all:
De tekstkleur heb ik nu iets donkerder gemaakt, hopelijk leest dit beter? Zo niet zeg het even.
Je mag ook een cijfer geven :)!
Graag zou ik jullie mening willen over mijn website.
Het is meer een portfolio en er wordt nog hard aan gewerkt dus spelling fouten zijn voorbehouden!
Het is momenteel alleen als portfolio bedoeld aangezien ik er later nog iets anders mee ga doen(dan spreek ik over een paar jaar later;)).
Rates zijn welkom :).
Even ter informatie, de layout is in mijn bezit en hij is gesliced door Woutr (die dat keurig heeft gedaan ;)).
Mvg,
Dein
Let op! Het plaatsten en/of vragen van illegale content, of erotisch materiaal is niet toegestaan.
___
Het lijkt er meer op dat die .dll file niet bestaat. Heb je al eens photoshop opnieuw geïnstalleerd ?
Hey,
Ik zoek een goed onderwerp om over te bloggen, maar ik heb geen enkel idee welk onderwerp.
Dus doe ik wat research, waar zou jij graag een blog over zien, uiteraard moet het wel een goed onderwerp zijn wat veel mensen interesseert.
Graag alleen serieuze onderwerpen & reacties!
Alvast bedankt.
Mvg,
Dein
Wat valt er dan te raten/checken als ik vragen mag?...
Hmm, leuk dat je dit doet maar waarom zie ik steeds vaker mensen die osvendetta naam idee gebruiken, ik bedoel dus die os voor het woord? Ik een paar dagen terug bv. crimos en nu weer oscriminolz ? Om het voor iedereen duidelijker te maken raad ik je aan met versies te werken Criminolz V1.2 bijvoorbeeld.
Over OS gesproken dit staat eigenlijk voor Operating System, open source heeft geen afkorting naar mijn weten ;).
Dit is gewoon even ter informatie, mij maakt het niet veel uit, het viel mij alleen op!
Inderdaad, de layout maakt niets uit, maar laat dan wel de copyright van de maker staan of een linkje ergens, dit is niet erg netjes ?!
Verder raad ik je aan je slogan aan te passen: "Uw banner op maat" klopt niet geheel aangezien de banners al gemaakt zijn en niet 'op maat' zijn gemaakt.
De banners zijn trouwens heel slecht, dit kan iedereen maken met een beetje knip en plak werk ? Aan zo'n banners wil ik me geld zelfs niet aan uit geven.
De beste tip die ik je kan geven is, maak unieke banners en verkoop deze voor een vaste prijs, maar leer eerst Photoshoppen.
Van mij krijg je 2/10 (voor de moeite!).
Veel succes!
Omschrijving product: Verschillende domeinnamen.
Voorbeeld:
- elife.nl
- crimewiki.be
- opendevelop.biz
- blogoverlinux.be
Startbod:
- elife.nl - € 5,-
- crimewiki.be € 1,-
- opendevelop.biz € 5,-
- blogoverlinux.be € 1,-
Opbieden met: € 1,-
Buy-now/prijs:
- elife.nl - € 15,-
- crimewiki.be € 5,-
- opendevelop.biz € 15,-
- blogoverlinux.be € 3,-
Waarom verkopen:
Ik doe niets meer met deze domeinen en zou ze daarom tegen een betaalbare prijs verkopen.
Betaalwijze: Overschrijving | Bellen/SMS-en(liefst niet!) | Paypal | Alertpay
Overige informatie:
Alle domeinnamen gaan zeker nog 150+ dagen mee, de 2 .be adressen zijn geregistreerd op Easyhost.be, en de .nl en .biz is via primawebhosting geregistreerd.
Eenmaal een bod gedaan kun je NIET meer terug! Niet offtopic gaan, vragen kunnen gesteld worden via PB.
Buy all ? (prijs overeen te komen!)
Mvg,
Dein
Geen probleem.
Wij zijn van mening dat elke oplichter zwaar bestraft moet worden, hier helpen wij ook altijd aan mee.
Omdat wij ook maar mensen zijn kunnen wij ook niet altijd op de hoogte zijn van zogenaamde 'gratis stuff' die te koop wordt aangeboden, wij raden U ten strengste af om een reactie te plaatsen in het topic, dit mede aangezien offtopic reacties e.d.
U moet één van ons verwittigen zodat wij met hard bewijs kunnen aantonen dat hij/zij een oplichter is. Indien wij genoeg informatie hebben, zal ook de rechthebbende eigenaar worden gecontacteerd die dan verdere orde kan stellen tot in slechtste geval een rechtszaak als gevolg.
Bent U slachtoffer geworden van oplichting via deze site, en gaat het bedrag boven de 100 ,- € dan is het ten strengste aangeraden om een klacht neer te leggen tegen de persoon!
Zonder bewijzen kunnen wij ook geen straffen uitdelen, nuttige bewijzen zijn een dagafschrift waar duidelijk is te merken dat U betaald heeft voor het (nep/gratis) product, een site waar 'het' gratis wordt aangeboden, enz.
Een minder geldig bewijs is een MSN gesprek!
Wij tolereren geen oplichters praktijken op CriminalsPoint, en wij raden U ook altijd via een overeenkomst die door beide partijen is getekend te gebruiken als bewijs.
Gratis content te koop aanbieden = permanente ban
Gestolen content te koop aanbieden = permanente ban + contact met de rechthebbende persoon
Hierbij hoop ik U voldoende geïnformeerd te hebben!
En onthoud goed, PB ons bij twijfel of vragen!
Met vriendelijke groet,
De CP-crew
Ik zal binnenkort mijn bureau eens posten ;), maar eerst moet men kamer geschilderd worden, dus gaat nog wel enkele maanden duren :(.
Hier ben ik het volkomen mee eens! Ik heb het al dikwijls meegemaakt dat je er gewoon niet aan uit kunt wat de TS problemen mee heeft.
Thumb up for this!:cheer:
Om eerlijk te zijn, als een persoon die via jou MSN invite een 'ongewenste e-mail' krijgt en hij legt een klacht in, staat hij/zij (bijna) altijd in het gelijk.
Oppassen dus!