nice!
Volgens mij is die jorisgast niet meer op CP ik heb hem al een week niet meer gezien of gehoort....
nice!
Volgens mij is die jorisgast niet meer op CP ik heb hem al een week niet meer gezien of gehoort....
Via phpmyadmin
Dankuwel
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 18.11.09 21:38:16:
[offtopic]BUMP![/offtopic]
Vele van jullie vinden dit bedrag van xxx wel vrij laag maar dit is vrijwel zeker te behalen. Ik ben niet iemand die je torenhoge bedragen belooft en je uiteindelijk helemaal niks geeft. Ik zoek iemand waarmee ik dit project verder kan opbouwen. Deze persoon moet verstand hebben van scripten in PHP MSQL HTML CSS.
Op aanvraag kan ook natuurlijk een precentage op de inkomen van het spel verkregen worden. Er is nog veel te doen... ja maar er is een geheel plan uitgeschreven met dingen die nog moeten komen of verbeterd worden. Hier kom je in totaal op zo een 20-35 scripts te zitten.
Ik hoor nog steeds graag een PM of dergelijke met jullie aanbiedingen voor mij. Geef suggesties of kom met voorstellen!
Grtz
Lars
Beste Cp'ers
Ik heb een paar dagen geleden een script van iemand gekocht. Dit script heeft te maken met het echte leven samen met het virtuele leven te laten gaan. Je speelt en toch ben je in persoonlijk contact met elkaar door middel van een profielen gedeelte. Dit script/browserspel is nog niet klaar en er missen vele opties.
Het mooie is dat ik iemand zoek die dit op het algemeen op vrijwillige basis kan doen. Natuurlijk ontvangt de scripter een xx(x) bedrag van de komende inkomens zal gaan krijgen. Ik ben niet bereid om geld in een diepe put te gaan gooien. De inkomens die na de officiële start van het spel binnenstromen zijn word eerst nog de kosten van domein/webhosting van afgetrokken.
Het spel is te bekijken in zijn huidige status op http://www.silverlights.org Na enkele minuten van het openen van dit topic zal het demo account zo luiden:
User: Demo
pass: demo
Mocht iemand van jullie interesse hebben in het afscripten van dit project hoor ik het graag. Er zijn nog genoeg dingen te doen maar de basis is er al.
Met Vriendelijke Groet
Lars Slobbe
Hartstikke bedankt. Dit waardeer ik
Ik ga ermee aan de slag
Ik vind hem nog te wit. Gebruik poker kleuren bij het opvullen van de layout e.d. (groen blauw rood) Net zoals de header.
[offtopic]Nouja ik weet niet of jij 36 bent ofzo maar iniedergeval[/offtopic]
Wel je zit mijn topic te verneuken en mijn layout af te zeiken zonder enig goede argumenten. Ik kan heel goed tegen kritiek maar ik kan niet tegen mensen die geen toelichting geven (zoals jij).
Kan enig moderator het topic opschonen tot de normale reacties?
godborn We doen dit even via PM stuur maar zodra je iets afhebt
Edit:
@ funske
Geen idee Daar kijk ik meestal niet zo naar als ik een layout maak
Bedankt jgdonleach,
Ik zal eens wat proberen
[offtopic]
Zijn we humeurig?
Aangezien u denkt dat het beter kan wil ik wel iets van u zien
Ga jij nog maar een jaartje Nederlands leren voordat je hier nog iets terugpost ;)[/offtopic]
Wat kleurgebruik betreft ben ik het niet met je eens. De kleuren passen volgens mij gewoon bij elkaar.
Verdere toelichting hoor ik graag op een normale manier anders post maar niet!
Heb je het pakket voor eigen inkomsten?
Er zijn geen maandelijkse inkomsten doordat het minimum uitbetaal bedrag op 50 euro staat. Jij zou dus de hoeveelheid belletjes moeten vervijfvoudigen mits je daar inkomsten uit wilt halen. Het is wel mogelijk om te kiezen voor MP (maffia punten) Is niet echt een inkomsten aangezien je vast zit aan de site.
MvG
Lars
godborn Deze mijnmaffia sites worden constant verkocht op sitedeals.
Ingevulde versie toegevoegd
COD MW2 !!! ik zit nu in 54
Outgame:
Ingame word gemaakt naar uw wens.
Opmerkingen e.d. hoor ik graag
MvG
Lars
Voor pc'ers voeg 'Zoria' toe
klopt,
Ik heb het nog geen opvulling gegeven e.d. Dit omdat ik eerst wil weten of de layout een verder vervolg waardig is. Ik doe zeker wat aan opvulling als de reacties een beetje goed zijn
Grtz,
Lars
wat is er precies mis mee als ik vragen mag?
Beetje leeg komt doordat dit een outgame is. Deze heeft maar aan 2 kanten menus en niet omlaag als dat is wat je bedoeld natuurlijk?
Bedankt voor je reactie,
Lars
Ik verveel me de laatste tijd dus ik dacht ik ga weer wat proberen. Ik hoor graag wat opmerkingen/verbeter punten zolang deze maar een beetje aardig blijven
Op verzoek de ingevulde versie:
Ik hoor het graag!
:cheer:
Lars