• Login
  • Register
  • Zoek
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • Filebase Entry
  • More Options

ICTscripters

Dé plek voor IT

Dé plek voor IT

Login

Geavanceerde opties
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Dé plek voor IT - ICTscripters
  2. Leden
  3. lars1134

Forum

  • Het oorspronkelijke Criminals Script

    Syntax 23 juni 2026 om 15:58
  • StraatBaas is back, maar hoe?!

    Syntax 17 juni 2026 om 10:28
  • RPG game gebouwd met AI

    Frenzo.Webservice 11 juni 2026 om 19:44
  • Het Grote Vibe Code Topic

    Syntax 1 juni 2026 om 20:05
  • PWYL source gezocht

    Syntax 29 mei 2026 om 14:03
  • Ictscripters Chat

    AarClay 21 april 2026 om 11:34
  • Help testers nodig voor android app Urgent

    Servertjee 20 februari 2026 om 12:07
  • Partner Gezocht om meerdere NFT Collecties op Open Sea te Plaatsen

    Servertjee 20 februari 2026 om 12:06

Marktplaats

  • 4-letter domein: Togi.nl

    evesi 17 juni 2026 om 17:08
  • 359 Nieuwe Domeinnamen Mei 2026

    shiga 1 juni 2026 om 12:45
  • Sicarras.com - Moderne Mafia Text-Based RPG

    Jeffrey.Hoekman 27 mei 2026 om 17:40

Posts by lars1134

  • Nieuwe lay maffia

    • lars1134
    • 19 november 2009 om 19:48

    nice!

    Volgens mij is die jorisgast niet meer op CP ik heb hem al een week niet meer gezien of gehoort....

  • Banditi Admin

    • lars1134
    • 19 november 2009 om 19:38

    Via phpmyadmin

  • Scripter

    • lars1134
    • 17 november 2009 om 17:51

    Dankuwel

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 18.11.09 21:38:16:
    [offtopic]BUMP![/offtopic]

    Vele van jullie vinden dit bedrag van xxx wel vrij laag maar dit is vrijwel zeker te behalen. Ik ben niet iemand die je torenhoge bedragen belooft en je uiteindelijk helemaal niks geeft. Ik zoek iemand waarmee ik dit project verder kan opbouwen. Deze persoon moet verstand hebben van scripten in PHP MSQL HTML CSS.

    Op aanvraag kan ook natuurlijk een precentage op de inkomen van het spel verkregen worden. Er is nog veel te doen... ja maar er is een geheel plan uitgeschreven met dingen die nog moeten komen of verbeterd worden. Hier kom je in totaal op zo een 20-35 scripts te zitten.

    Ik hoor nog steeds graag een PM of dergelijke met jullie aanbiedingen voor mij. Geef suggesties of kom met voorstellen!

    Grtz

    Lars

  • Scripter

    • lars1134
    • 17 november 2009 om 17:42

    Als iemand zo vriendelijk wil zijn om een demo account aan te maken kan dat. (email hoeft niet te kloppen)

    Er zit namelijk een ip saver op die het niet mogelijk maakt om vanaf 1 ip 2 personen of meer te registreren.

    Alvast bedankt :)

  • Scripter

    • lars1134
    • 17 november 2009 om 17:40

    Beste Cp'ers

    Ik heb een paar dagen geleden een script van iemand gekocht. Dit script heeft te maken met het echte leven samen met het virtuele leven te laten gaan. Je speelt en toch ben je in persoonlijk contact met elkaar door middel van een profielen gedeelte. Dit script/browserspel is nog niet klaar en er missen vele opties.

    Het mooie is dat ik iemand zoek die dit op het algemeen op vrijwillige basis kan doen. Natuurlijk ontvangt de scripter een xx(x) bedrag van de komende inkomens zal gaan krijgen. Ik ben niet bereid om geld in een diepe put te gaan gooien. De inkomens die na de officiële start van het spel binnenstromen zijn word eerst nog de kosten van domein/webhosting van afgetrokken.

    Het spel is te bekijken in zijn huidige status op http://www.silverlights.org Na enkele minuten van het openen van dit topic zal het demo account zo luiden:

    User: Demo
    pass: demo

    Mocht iemand van jullie interesse hebben in het afscripten van dit project hoor ik het graag. Er zijn nog genoeg dingen te doen maar de basis is er al.

    Met Vriendelijke Groet

    Lars Slobbe

  • Modern Warfare 2 - Topic

    • lars1134
    • 15 november 2009 om 16:42

    56 :P

  • Maffia Layout

    • lars1134
    • 15 november 2009 om 11:53

    Hartstikke bedankt. Dit waardeer ik :)

    Ik ga ermee aan de slag :)

  • Casino layout

    • lars1134
    • 15 november 2009 om 11:51

    Ik vind hem nog te wit. Gebruik poker kleuren bij het opvullen van de layout e.d. (groen blauw rood) Net zoals de header.

  • Maffia Layout

    • lars1134
    • 15 november 2009 om 11:43

    [offtopic]Nouja :P ik weet niet of jij 36 bent ofzo maar iniedergeval[/offtopic]

    Wel je zit mijn topic te verneuken en mijn layout af te zeiken zonder enig goede argumenten. Ik kan heel goed tegen kritiek maar ik kan niet tegen mensen die geen toelichting geven (zoals jij).

    Kan enig moderator het topic opschonen tot de normale reacties?

    godborn We doen dit even via PM stuur maar zodra je iets afhebt :)

    Edit:

    @ funske

    Geen idee :P Daar kijk ik meestal niet zo naar als ik een layout maak :P

  • Maffia Layout

    • lars1134
    • 15 november 2009 om 11:37

    Bedankt jgdonleach,

    Ik zal eens wat proberen :)

  • Maffia Layout

    • lars1134
    • 15 november 2009 om 11:32

    [offtopic]
    Zijn we humeurig?

    Aangezien u denkt dat het beter kan wil ik wel iets van u zien :)

    Ga jij nog maar een jaartje Nederlands leren voordat je hier nog iets terugpost ;)[/offtopic]

    Wat kleurgebruik betreft ben ik het niet met je eens. De kleuren passen volgens mij gewoon bij elkaar.

    Verdere toelichting hoor ik graag op een normale manier anders post maar niet!

  • Vicecrime.nl

    • lars1134
    • 15 november 2009 om 11:27

    Heb je het pakket voor eigen inkomsten?

    Er zijn geen maandelijkse inkomsten doordat het minimum uitbetaal bedrag op 50 euro staat. Jij zou dus de hoeveelheid belletjes moeten vervijfvoudigen mits je daar inkomsten uit wilt halen. Het is wel mogelijk om te kiezen voor MP (maffia punten) Is niet echt een inkomsten aangezien je vast zit aan de site.

    MvG

    Lars


    godborn Deze mijnmaffia sites worden constant verkocht op sitedeals.

  • Maffia Layout

    • lars1134
    • 15 november 2009 om 11:24

    Ingevulde versie toegevoegd :)

  • Nachtbraak topic

    • lars1134
    • 15 november 2009 om 00:14

    COD MW2 !!! :D ik zit nu in 54 :)

  • Nieuwe lay maffia

    • lars1134
    • 14 november 2009 om 23:14

    Outgame:


    Ingame word gemaakt naar uw wens.


    Opmerkingen e.d. hoor ik graag :D

    MvG

    Lars

  • Modern Warfare 2 - Topic

    • lars1134
    • 14 november 2009 om 20:35

    Voor pc'ers voeg 'Zoria' toe :)

  • Maffia Layout

    • lars1134
    • 14 november 2009 om 19:22

    klopt,

    Ik heb het nog geen opvulling gegeven e.d. Dit omdat ik eerst wil weten of de layout een verder vervolg waardig is. Ik doe zeker wat aan opvulling als de reacties een beetje goed zijn :P

    Grtz,

    Lars

  • Bank bug criminolz

    • lars1134
    • 14 november 2009 om 19:20

    wat is er precies mis mee als ik vragen mag?

  • Maffia Layout

    • lars1134
    • 14 november 2009 om 19:14

    Beetje leeg komt doordat dit een outgame is. Deze heeft maar aan 2 kanten menus en niet omlaag :) als dat is wat je bedoeld natuurlijk?

    Bedankt voor je reactie,

    Lars

  • Maffia Layout

    • lars1134
    • 14 november 2009 om 19:07

    Ik verveel me de laatste tijd dus ik dacht ik ga weer wat proberen. Ik hoor graag wat opmerkingen/verbeter punten zolang deze maar een beetje aardig blijven :P

    Op verzoek de ingevulde versie:


    Ik hoor het graag!

    :cheer:

    Lars

ICT Nieuws

  • Quanscient ontvangt €10M om AI- en kwantum-native hardware engineering te bevorderen - Tech.eu

    ICTscripters 27 mei 2026 om 12:03
  • Datalek bij leverancier Canvas - Universiteit van Amsterdam

    ICTscripters 10 mei 2026 om 12:03
  • Data privacy in 2026: Hoe de naleving van GDPR verandert

    ICTscripters 8 mei 2026 om 12:16

Blogs

  • Functioneel ontwerp

    Dees 28 december 2014 om 12:38
  • Access Control List implementatie in PHP/MySQL - deel 1/2

    FangorN 28 december 2018 om 12:35
  • Access Control List implementatie in PHP/MySQL - deel 2/2

    FangorN 29 december 2018 om 12:37
  1. Marktplaats
  2. Design
  3. Voorwaarden
  4. Ons team
  5. Leden
  6. Geschiedenis
  7. Regels
  8. Links
  9. Privacy Policy
ICTscripters ©2005 - 2026 , goedkope hosting door DiMoWeb.com, BE0558.915.582
Sponsors: Beste kattenhotel provincie Antwerpen | Beste Zetes eid kaartlezer webshop
Style: Nexus by cls-design
Stylename
Nexus
Manufacturer
cls-design
Licence
Commercial styles
Help
Supportforum
Visit cls-design