dubbel topic dus ook report verzonden..
Posts by Db-maffia
-
-
dit script heeft hier al eens eerder gestaan...
Toen heb ik dezelfde reactie geven als dat ik nu ga doen..
Dit script is erg simpel in elkaar gezet en gewoon gratis te maken als je een simpel tutorial te volgen van php.net en daar staat zelfs al zo'n systeem die je zo kan copy/pasten met wat aanpassingen
-
demo account?
-
als dat zo is hadden ze dat ook wel kunnen laten weten. en moeten ze geen battle gaan houden met een PRIJS... ik snap voor CP is 15 euro natuurlijk heel veel geld..
-
ik vraag me alleen af WIE de winnaar is.. ik heb wel geduld maar 1 januari zou het einde van de battle zijn
-
Citaat
DEADLINE!
Opgeven kan tot Maandag 7 December!
Battle duurt tot 1 Januari 2010[Kan eventueel verlengt worden!]
Stuur de .PSD dus voor die tijd in!Dus laat de battle beginnen!
Veel succes iedereen!GOH. en wie heeft er gewonnen?? of is dit weer zo'n zelfde battle als de vorige keer?
-
-
Als Degene verzekerd is kan hij dat dus opgeven aan de verzekering.. Foto's maken van de schade en de aankoopprijs van je laptop erbij vermelden..
Vaak krijg je alleen de Reparatiekosten vergoed(mits dit nog mogelijk is) En anders krijg je de dagwaarde terug van je laptop.. Dus een compleet nieuwe zal er niet in zitten..
Ze vragen dus ook om een bon(mits je die nog hebt) -
stuur maar pb..
-
Wat bedoel je precies.. Dat mensen gewoon 1x bellen en dan 100.000 per keer dat ze gebelt hebben per uur krijgen ?
-
nou leg dan eens uit WAT er niet WERKT want blijkbaar moeten we het uit je trekken..
-
-
netostar leer eerst even goed lezen voordat je mensen bang gaat lopen maken.. Je mag een X aantal bedrag per jaar omzetten zonder KVK nummer.. Daarbij mag je het ook als een "vriendendienst" aanbieden..
-
Wat werkt niet ben je zo iemand waar alles maar voor voorgekauwd moet worden ofzo ?
-
al op google gezocht? blijkbaar niet..
vaak begint de link met :
/usr/local/bin/php /home/JESITENAAM/public_html/hierjebestand.php -
-
10 euro
-
Voor degene die problemen hebben met die crons.. stel ze gewoon in in CRONJOBS in directadmin mocht je hierover beschikken en anders kan je altijd nog via de ssh in Putty je cronjobs instellen..
je kan op google hier een hoop over vinden en ook op http://www.cronjobs.nl
-
Misschien toch fijn om te melden hoeveel het er zijn?
-
7 euro