hier kan ook een slotje op de bugfix staat erop .. mocht iemand hem willen verbeteren ga je gang.
Posts by Db-maffia
-
-
oke ben benieuwd..
-
En nu kan iedereen kiezen of ze die update wel of niet willen hebben..
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 09.05.09 11:11:25:
lars? hoe werkt dat precies dan -
gooi in je database gewoon een veld met wachtroute en een veld met wachtroutetijd en zet er een timer tussen
-
de meeste mensen hier kijken niet eens naar script die rippen het en geen eens een bedankje.. dat is op de meeste forums zo veelal zijn ze al blij als het werkt.. maar ik vind dat ze zelf ook wel kunnen kijken wat wel en wat niet goed is
-
het werkt allebei.. maakt inprincipe niet veel uit maar als iemand geinterresseerd is in de log dan kan ik die ook nog wel posten
-
aha...nah graag gedaan hoor..
-
zal hem morgen wel even posten voor je moet ie voor banditi zijn of kan je hem zelf omscripten naar banditi?
-
-
-
-
komt er morgen aan hij werkt bijna bij mij;) bank is al gefixed alleen nu familiebeheer.. dus even geduld;)
-
Ik begrijp je reactie.. ik heb eerst zelf een andere source gebruikt.. sinds 3 dagen nu banditi online staan.. Maar ben hem dus wel helemaal aan het aanpassen naar mijn style.. de lay-out die nu dus hier nog staat is nog standaard banditi css maar word nog verandert...
maar ik ben eerst druk met alle bugs eruit te halen aangezien er nog aardig wat inzitten.
grtz
-
-
tree
laat jou lay-out dan is zien -
ik heb in ieder geval de +999999999 bug uit de bank gehaald mocht iemand interesse hebben laat maar horen dan post ik de code..
morgen komt familie bank en de familiedonatie .. -
heeft iemand die +99999+ bug ook bij zijn bank ?
-
Citaat
Beste
Ik heb bigint gebruikt bij de database en het werkte wel maar niet genoeg.
De power kon wel meer aan.
Weet iemand wat hoger dan bigint is ?
Ik had bigint(5)
Heb ik even vervangen door binint(255)
Ik denk dat dat iets meer aankan maar niet genoeg
Bestaat iets dat groter is dan bigint ?mvg
bigint(255) Niet genoeg??? hoeveel power verwacht je dat die families gaan krijgen ?
-
hier kan je kijken voor een idee hoe het werkt..
maar je kan ook gewoon zorgen dat ze die - + niet in het veld mee kunnen geven door die eruit te filteren dus if ($waarde != > 0) { echo "er klopt iets niet"; klinkt simpel weet ook niet zeker of het zo werkt maar kan et wel even proberen -
misschien met pregmatch proberen ?