Posts by Db-maffia

Jesse.. ik zit nog met een vraag over je onlineleden.php (bij mij werkt ie prima) nu ben ik alleen bezig om op de news.php pagina waar de laatste 5 berichten zijn dat als je daar met je muis overheen gaat je het bericht kunt zien zonder hem te openen maar als ik dus de $info->content in die tooltip doe krijgt ie wel de waarde maar krijg de window.. wel als ik substr($info->content 0,30) doe maar is niet echt handig:P

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 10.05.09 02:11:29:

PHP
    <td><a href="index.php?a=profile&x=<?php echo $info->id; ?>" onmouseover="Tip('<table width=\'300\' border=\'0\' cellspacing=\'2\' cellpadding=\'2\' class=\'mod_list\'><tr><td width=\'35%\'>Naam:</td><td><?php echo"$info->content"; ?></td></tr></table>', TITLE, '<font color=\'#000000\'><?php echo $info->login; ?>\'s profiel</font>', BGCOLOR, '#d7cdb0', FONTCOLOR, '#000000', FONTSIZE, '8pt', FONTFACE, 'Verdana', BORDERCOLOR, '#d7cdb0')" onmouseout="UnTip()">
    bla</td>

Edit:

is al gefixt

Bijdehand jongens?? Gooi a.u.b. een slotje erop HET IS AL OPGELOST (is geloof ik pas 2 keer gezegd)

Hij is al gefixt.. had het er al ingezet in me vorige post.. dus hier kan slotje erop;)

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 09.05.09 23:45:52:

Citaat

Post je index eens, daar kan het wel eens aan liggen...

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 09.05.09 23:45:09:
    Ow, ik was wel heel laat.:p

lol

ach tis weekend he :)

Alles werkt alleen de jail pagina niet .. en geen wit veld maar gewoon 1 witte pagina zonder iets.
    kzit al te kijken in me config o.i.d. maar daar staat ook niks in wat met jail te maken heeft

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 09.05.09 23:34:42:
    Hmm een vreemd iets als ik gewoon inplaats van httpblabla/v3/index.php?a=jail dit doe: http://...../../v3/jail.php krijg ik wel de gevangenis pagina alleen dan uiteraard met sql errors

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 09.05.09 23:39:14:
    Hier kan een slotje op lag aan me index.php dus zat een " fout ;)

killingdevil in ieder geval bedankt voor het meekijken;)

Ja.. dat snap ik maar het kan toch niet zo zijn dat ie et ineens niet meer doet dat ik zomaar opeens een wit veld krijg?

heb ook de backup van de Jail file die ik had geupload maar helaas zonder resultaat

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 09.05.09 23:15:55:

hierbij dan de code mocht je willen kijken maar zal niet anders zijn dan anderen hem hebben want hier heb ik nog niks aan verandert

Me jail doet het ineens niet meer gewoon leeg veld? iemand enig idee hoe dit kan? heb er niks aan gedaan was namelijk met list.php bezig met die tooltips

werkt dit ook niet ? :

PHP
    $dbres = mysql_query("SELECT * FROM `users` WHERE login= '". $_SESSION['login']."' ");

Darsstar edit: even paar spaties rondom de variabele weggehaald...
    als dit wel de bedoelling was, sorry.
    maar zoals ik het nu geweizigd heb is dus precies wat ik voorstelde (1 van de opties)

Kladblok kan je ctrl+h dan het Teken wat je wilt vervangen invoeren en dan op vervangen drukken. dit is overigens wel in 1 bestand niet in alle bestanden.

dus moet je dan even handmatig via elk bestand doen.. het scheelt zowieso een stuk tijd dan dat je het met de hand doet;)
    Edit:

bij een UPDATE of insert gewoon gelijk doorsturen naar de Resultaatpagina.. en klaar is kees.. als je dan op f5 drukt kom je alleen op de pagina terrecht waar je post staat