als je wat meer info geeft zoals.. config.php / connection.php ofzo?
Posts by Db-maffia
-
-
welke source is het ?
-
Gerapporteerde aanvalsite!
De website op http://www.crimeson.nl is gerapporteerd als een aanvalsite en is geblokkeerd op basis van uw beveiligingsinstellingen.
Aanvalsites proberen programma’s te installeren die privéinformatie stelen, uw computer gebruiken om anderen aan te vallen, of uw systeem beschadigen.
Sommige aanvalsites verspreiden bewust gevaarlijke software, maar vele zijn gecompromitteerd zonder de kennis of toestemming van hun eigenaars.
-
-
-
andere host nemen :p
-
Deze pagina is verwijderd. Ter informatie wordt het verwijderingslogboek van deze pagina hieronder weergegeven.
-
krijg alleen maar geen verbinding geen verbinding geen verbinding blabla.
-
-
mja in je index staan je includes maar dat maakt niet veel uit als je 2 kolommen en een midden veld gebruikt
-
Daar gaat het me niet om dat ie er geld voor vraagt maargoed.. succes met jullie captcha's ik heb me eigen die werkt ook perfect
-
Je wilt geen commentaar ontvangen over dat je ergens van profiteert nee.. Maar ander commentaar werd ook verwijderd en ook niet gewenst.
en bij deze laat ik het maar;)
-
Dus ga jij wel in iemands anders topic Offtopic vind ik een beetje respectloos. Aangezien je dit zelf ook irritant vind.
Maargoed ik maak geen woorden meer vuil aan dat zielige gedoe.
-
moet je dus invullen in het bovenstaande formulier..
-
Left_column.php - Rightcolumn.php
style.css
e.d.
-
-
wie heeft al een optie gevonden voor het forum bug?
Ik heb nu iemand op me site gehad die hier leuk misbruik van maakt dus die komt waarschijnlijk van deze site af.. genaamd Swoops
Hij post 100 keer hetzelfde bericht maar ik zie geen naam bij zijn berichten
.
ik hoop snel een reactie te krijgen met een oplossing
-
Hier mag wel afgekraakt worden maar in het andere topic niet? beetje raar of niet
-
Ik heb anders ook nog een captcha die anders werkt
pm me maar als je geinterreseerd bent
-
leek me inderdaad ook erg verdacht.. dus haak af:)