en $data is niet de ingelogde personen maar alle users uit de tabel die een werkende hoer(dus achter een raam) of een niet werken hoere maar wel gepimpt is.
Posts by Db-maffia
-
-
en die cron die je bovenaan hebt gebruikt is een beetje erg uitgebreid.. waarom per stad doen ? als je gewoon net als ik where eigenaar is $data-eigenaar pakt ie ook alle eigenaren in alle steden.
-
waar zie jij ingelogde gebruikers staan dan ?
-
lars in je andere topic over redlight staan mijn cronjobs.. en btw het is gewoon een kwestie van goed nadenken
-
site waar dit op staat?
-
sla je de images wel op in je database als .jpg o.i.d. ?
-
Daar gaat het ook niet om maar als je een source verkoopt met :
Deze source wordt slechts een maal verkocht.
De koper krijgt alle rechten over het script.dan mag je aannemen dat dit een "uniek" script is .. maar dat is et niet
-
zal het daar wel aan gelegen hebben ik weet het niet hij deed het hier echt niet
-
een aantal script erin lijken anders verdomd veel op die van criminalstyle:p
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 15.05.09 12:59:32:
beurs,ziekenhuis, moord optie, detective -
nu wel idd.. maar net niet..
-
jep
-
als ik gewoon op het tekentje klikte deed ie het niet maar nu heb je hem weer verandert
-
nee is geen grap.. kweet niet waar je me voor aan ziet.. ik heb het 10 x geprobeerd en 4 van de 10 x Goed klikken was dus fout
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 15.05.09 12:11:11:
en nu nog steeds dus het ligt niet aan mij -
deze source heb ik al vaker ergens gezien.
-
deze nieuwe captcha werkt niet als ik ruiten krijg en ik klik op ruiten zegt ie fail.. zo met alle soorten kaarten
-
kan hij hem beter van zijn computer afhalen
-
ja heb hem zelf al maar vraag het meer voor de mensen die hem willen downloaden
-
ook met veiling o.i.d ?
-
PHP
Toon Meermysql_query("UPDATE `users` SET `bitchesgezocht`='0'"); $hoerenwerkend = rand(15,40) * $data->bitcheswerkend; $hoerenwerkend1 = rand(5,15) * $data->bitches; mysql_query("UPDATE `users` SET `contant`=`contant`+'$hoerenwerkend' WHERE `bitcheswerkend` > '0'"); mysql_query("UPDATE `users` SET `contant`=`contant`+'$hoerenwerkend1' WHERE `bitches` > '0'"); $hoeren = mysql_query("SELECT * FROM hoeren WHERE stad='$data->city'"); $district = mysql_fetch_object($hoeren); $redgeld = rand(10,15) * $district->verkocht; mysql_query("UPDATE `hoeren` SET `red_bank`=`red_bank`+'$redgeld' WHERE `eigenaar`='$district->eigenaar'"); mysql_query("UPDATE `hoeren` SET `winst`=`winst`+'$redgeld' WHERE `eigenaar`='$district->eigenaar'");
-
post ze even op http://www.codedump.be