Posts by Db-maffia

je hebt een topic gemaakt om 10:22:20 en je volgende reactie met :
    Willen jullie aub zo rap mogelijk antwoorden :s ...

Ik zou zo rap mogelijk willen betalen en het online zetten..

is nog geen uur later?

PHP
    #footer { 
    margin-right: auto;
    margin-left: auto;
    margin-top: auto;
    background-color: #DC6901; 
    color: #4D4D4D; 
    border: dotted; 
    border-width: 1px; 
    }

Tsja voordat er betaald word ja.. maar er word gevraagd om SNELHEID begin dit topic en als dat zo is dan lijkt me dat dat per direct is gezien de reactie van jerre.. en als ie dan opeens met allemaal verhalen aankomt die niet kloppen en dat ie opeens niet kan betalen
    tsja

Ik betwijfel nu ook nog ernstig of de Source wel van hem is en of ie deze nergens geript heeft aangezien hij ook zegt de source eerst te willen geven dat k hem maak en als ie niet betaald ik de source mag hebben(waar ik overigens niks mee kan) Ik wil hem best helpen maar niet op de manier zoals hij dat wilt .

Jerre veel succes met het vinden van een persoon die je DB Goed in elkaar wilt zetten.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 16.05.09 13:25:22:
    Wie zegt dat Sh1ver niet een dubbelaccount is van jou ?

Ten 1e vraag ik inderdaad eerst om een betaling aangezien er genoeg mensen zijn die zeggen ik betaal en dan uiteindelijk niet doen.. zo zit ik ook nog met een hoop scripts die ik gemaakt heb en uiteindelijk de mensen niet betaald hebben(dit vind ik zonde van mijn tijd)
    En als iemand vraagt om iets SNEL te doen zoals Jerre.. en dan uiteindelijk pas woensdag kan betalen dan begint bij mij al een beetje een wantrouwend iets..

als ik zo kijk wat is er veranderd bij je familie bank? volgens mij is dat gewoon standaard banditi

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 16.05.09 00:01:00:
    oeps .. over het hoofd gezien :P
    if (!ctype_digit($_POST['stort']))

Wotfnl lol :P

Je kan ook gewoon zorgen dat ze maar een X-bedrag per keer kunnen opnemen.. want lijkt me niet dat je 9miljard cash laat staan heel de dag als je aan het spelen bent?

mijn fout :

PHP
    $data2               = mysql_query("SELECT * FROM `users`");
    while($data = mysql_fetch_object($data2)) {
    $hoerenwerkend = rand(15,40) * $data->bitcheswerkend;
    $hoerenwerkend1 = rand(5,15) * $data->bitches;

mysql_query("UPDATE `users` SET `contant`=`contant`+'$hoerenwerkend' WHERE `bitcheswerkend` > '0' and `login`='$data->login'"); 
    mysql_query("UPDATE `users` SET `contant`=`contant`+'$hoerenwerkend1' WHERE `bitches` > '0' and `login`='$data->login'");