Posts by Db-maffia
-
-
ziet er zeker wel strak uit.. wat moet ie gaan kosten als het de verkoop in gaat?
-
Ik heet geen jeffrey en jij loopt iemand anders zijn topic te verzieken.. maargoed ik reageer niet meer op jou kinderachtige reacties;)
-
haha snel op je teentjes getrapt ofzo.. ik kraak niks af ik geef alleen mijn mening en blijkbaar kan je daar niet tegen.. is niet mijn probleem
-
en waarom speedy?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 17.05.09 12:41:16:
ieder zijn smaak speedy -
in crimesource zit er ook in maar heb je wel even werk aan aangezien er ook "drugsrunners" voor je werken en dat zou je dan moeten verwerken per stad.. waar ze dit kunnen verkopen
-
oftewel Speedy bouwd de crimesource om in banditi... wat dus totaal nutteloos gaat worden?
-
De source is volledig zelf gescript hier ziet u een stukje van onze code :
heb je ook een voorbeeld van een crime dan want die zijn allemaal hetzelfde.. en aangezien er hier gezegd word dat deze 'volledig' zelf gescript is?
-
en je Siteadres om in te loggen met het test account;)
-
en waar is de oplossing te downloaden ?
-
Speedy dat van jou is geen oplossing voor het beantwoorden van een post..
-
dynamisch menu is misschien beter nielsb?
-
en daar zit je dan een hele dag en avond mee bezig
succes ermee
-
met jquery moet je ff op jquery.com kijken met javascript wet ik zo 1 2 3 niet
-
& erachter zettten
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 16.05.09 17:18:51:
pagina.php?pagina=spelen&soort=kinderspelletjes zoiets;) -
mja had hem nog niet getest..
-
PHP
Toon Meer<script> function klapin() { document.getElementById('menu').style.display = 'none'; } function klapuit() { document.getElementById('menu').style.display = 'block'; } </script> <div class="title" >ALGEMEEN <a href="javascript:klapin('menu');">-</a> <a href="javascript:klapuit('menu');">+</a></div> <div class="box" id="menu"> <a target="frame2" href="#">Status</a></div> <div class="title" >ALGEMEEN2 <a href="javascript:klapin('menu');">-</a> <a href="javascript:klapuit('menu');">+</a></div> <div class="box" id="menu"> <a target="frame2" href="#">bladiebladiebla</a>
-
hoezo je kan toch getelementbyid anders noemen zodat je alleen de functie klapin als a href="#" doet
-
<div class="title" >ALGEMEEN <a href="javascript:klap('lol');">-</a></div>
comma vergeten ?:P
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 16.05.09 14:19:20:PHP
Toon Meer<script> function klapin() { document.getElementById('lol').style.display = 'none'; } function klapuit() { document.getElementById('lol').style.display = 'block'; } </script> <div class="title" >ALGEMEEN <a href="javascript:klapin('lol');">-</a><a href="javascript:klapuit('lol');">+</a></div> <div class="box" id="lol"> <a target="frame2" href="test.php">Status</a>
dit werkt
succes;) -