die van banditi heb ik niet aangezien die er bij mij niet inzat?:P
Posts by Db-maffia
-
-
heeft iemand een werkende msn invite die ook naar andere mailadressen verstuurd en niet alleen naar @hotmail of @live?
-
@ the blackman.. als je goed kunt lezen staat er:: maar wil eerst zeker zijn dat ik niet een mega boete krijg
-
mja ik wil het eigenlijk 1 x in de 3 maanden doen dan.. maar wil eerst zeker zijn dat ik niet een mega boete krijg
-
Is dit nou wel of niet legaal?
heb van meerdere mensen gehoord dat dit "verboden" is aangezien het onder "spam" valt? maar zie het op de grote websites ook vaak staan.
-
-
-
http://www.google.nl -> CSS cursus?
-
hij zegt dat ie hem helemaal zelf gescript heeft..
ben benieuwd
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 23.05.09 23:50:39:
erg veel taalfouten in dit script -
je kan toch zelf wel een paar divjes of tabelletjes in elkaar frutselen om je script heen ?
-
post maar..
-
ik heb ook zo mijn twijfels aangezien ik hem van de week ook gesproken had dat ie een andere website te koop had.. en opeens zijn topic weg was..
ik heb ook zo mijn twijfels of dat script van hem wel echt van hem is aangezien hij het niet eens op zijn eigen server kan zetten .. -
de source is gewoon precies Crimesource v1.3... met de vele bugs meegenomen
layout is ook niet uniek meer en ga je mij niet wijsmaken hier 200 euro voor betaald te hebben;)maarja.. ik heb hier al een aantal Websites van Swatcrime gezien die ook niet van hem waren dus dit vertrouw ik ook niet.
-
en het voorbeeld van dat "unieke" crimesource script?
-
@Frenzo.. dit is niet zeker als je in de jail.php een } ' " o.i.d. vergeet krijg je ook een witte pagina..
-
is bekend van het banditi script:P
-
-
http://www.dumpyourphoto.nl/fi…ad_images/12592/12592.png
deze vind ik het wel het mooist.. maar kan die 2e niet zien dus kan ik niet over oordelen
-
wat heb je gedaan dan ?
-
heb je geen verstand van php/mysql ? ik zie nu al 2 topics met dezelfde fout? en hier moet je je email veranderen
","From: Undercovermaffia <[email protected]>\n");