3000 euro per maand geloof je het zelf? als je die andere maanden ziet dan lijkt me dat die 3000 euro ergens anders voor was;)
Posts by Db-maffia
-
-
-
-
-
-
maak een mooi veld aan dat heet Denktank en Hulpmod.. en dan gewoon in alle scripts waar de denktank of hulpmod wel toegang heeft if ($data->denktank == 1 ) { ja je hebt toegang |} else { nee je hebt geen toegang }
vul wel in de database bij de user in die denktank of hulpmod is een 1 in;)
-
alter table [users] blablabla
-
uhmmmm... je hebt in banditi zelf al een nieuws en updates Forum zitten dit word bovenaan de pagina weergegeven dus lijkt me overbodig..
-
alter table?
-
-
waarom zou iemand dit willen kopen? in banditi zit al een goede en ken zo nog wel meer scripts waar dit standaard in zit.
-
Patrick lijkt me dat ie het wel snapt ? maargoed.. altijd baas boven baas he;)
-
$sql = select * from databasename
while($sql = mysql_fetch_object($blaat) {
??
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 30.05.09 13:19:56:
en dan gewoon de gegevens in de while plakken -
je gebruikt een iframe dus ik zou je aanraden om met includes te gaan werken
-
Paisley? zelf zit je overal te zeuren dat iedereen alles voorgekauwd wilt hebben en zelf wil je dat blijkbaar ook ...?
-
mja logisch darsstar.. maar met de <tr><td>'s werkt het ook .. en ik heb geen zin om een hele CSS voor hem in elkaar te zetten (dit kun je ook makkelijk vinden op google)
-
Dat is wat ik je gegeven heb.. als je maar iedere keer herhaalt met
<tr><td>tekst1</td><td>tekst2</td><td>tekst3</td></tr>
simpele oplossing.. -
notepad ++
-
-
het script van patrick zou moeten werken(mits je de structuur van je database ook zo hebt staan) Maar als je geen verstand hebt van php waarom probeer je dit soort dingen dan? Huur dan iemand in die wel verstand heeft van php