Posts by Db-maffia
-
-
lol wie gaat hier zijn geld aan uit geven? het is dus zo te zien alleen het plaatje en moet je zelf nog gaan knippen en plakken? kan je net zo goed een mooie foto van angelina jolie op je uitgame zetten ?:P
-
-
-
omg. willem heb je wel verstand van PHP?
kzou het gewoon inderdaad bovenin je pagina doen..
-
je ziet niks dubbel?
-
vanaf lijn 27 zou ik eens kijken
-
hier werkt ie prima en bij Dein ook... misschien even ctrl+shift+del
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.06.09 14:14:29:
en misschien heb je include_config.php er nu 2 x in staan -
dan moet je eerst even op uitloggen drukken :p
-
-
@woutr en killingdevil is toch hetzelfde wat ik schreef?
-
Willem als je goed zoekt op dit forum dan vind je de oplossing;)
heb hem gister gepost -
if ($getal > 1 && $getal < 20) { misschien dat dat werkt?
-
mja lijkt me ook stug dat je geen belasting betaalt bij lage bedragen;)
-
krijg je dan het effect van ICQ?
-
plaats dit bovenin je forum.php :
PHP
Toon Meer<? include("connection.php"); if(!(@mysql_connect("$host","$user","$pass") && @mysql_select_db("$tablename"))) {echo"Geen verbinding gevonden";} session_start(); $dbres = mysql_query("SELECT *,UNIX_TIMESTAMP(`signup`) AS `signup`,UNIX_TIMESTAMP(`online`) AS `online` FROM `users` WHERE `login`='{$_SESSION['user']}'"); $data = mysql_fetch_object($dbres); if(isset($data->login) || isset($_SESSION['login'])){ include("config.php"); session_start(); if($_GET['a'] != jail){ $bajes2 = mysql_query("SELECT *,UNIX_TIMESTAMP(`baktijd`) AS `baktijd`,0 FROM `users` WHERE `login`='$data->login'"); $bajes1 = mysql_fetch_object($bajes2); $datijd = $data->gevangenis; $tijdverschil1 = $bajes1->baktijd-3600+$datijd-time(); if($bajes1->baktijd + $datijd > time()){ header("Location: $sitelink/v3/index.php?a=jail"); }} $_SESSION['mission'] = "Bezoek het forum"; if($_GET['mark'] == forums){ $error = mark; mysql_query("UPDATE `forumtopics` SET `read`='1'"); } ?>
vanaf regel 1 dus..
en ergens daaronderdaaronder zie je nog ergens include (config.php) staan als ik het me goed herinner.. en die moet je weghalen
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 03.06.09 15:12:22:
overigens werkt bij mij de edit wel gewoon.. kzal vanmiddag me editforum wel even posten -
je bedoelt de f5 bug?
-
Dein als ik vanmiddag tijd heb zal ik mijn forum wel even posten.. ik heb hem in ieder geval gefixt;)
-
-
banditi in een andere layout ?