Posts by Db-maffia

Bij de veiling zou ik in je database wel 6 velden aanmaken met Stad: 1 Tot en met 6
    eigenaar: leeg
    en de showtot op 0000-00-00 00:00:00 <-- jou tijd van einde veiling.

om het makkelijker te doen is het gewoon
    stad 1 tot en met 6
    eigenaar: jij en dan even jezelf vermoorden neem aan dat je in je config ook hebt staan dat alles dan op veiling staat;)

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 16.06.09 11:13:27:
    en de ripdeal.. weet ik niet zou je het hele script kunnen posten want daar zit niet echt een fout in dat je een witte pagina krijgt...
    overigens zitten er wel vele andere fouten in;)

Is geen kinderachtige reactie van mij..
    Ik en nog meer mensen hier irriteren zich mateloos aan mensen die NIET eens de moeite nemen om een script door te kijken.. en die klakkeloos wat in een script gooien en maar denken dat het werkt.

En als je dan een script van 1000 regels post en niet eens vermeld wat niet werkt denk ik dat je weinig hulp kan verwachten.

En dan nog een reactie die nergens op slaat te posten nee dan ga ik niet helpen nee

maar ik dacht dat dit de versie zou zijn met alle bugfixes + updates maar ik zie alleen maar updates en geen bugfixes:p

@lars leuk dat je dit gemaakt hebt ... respect voor je .. maar ik zou hem niet graag gebruiken vanwege de vele +- bugs die er niet uitgehaald zijn erg jammer..

@lars ik heb jou de crons voor hoeren al eens gegeve.. maar daarna ging je achterlijk lopen doen..

Ik heb het complete hoerenpimp script omgescript naar een goede.. en Veilige versie ..

maar ik ga hem niet meer vrijgeven aangezien hier alleen maar achterlijk gedaan word door een aantal mensen.

wat voor url wil je hebben?

je kan bijvoorbeeld nav.php?p=homepage
    en als je daaraan nog een waarde mee wilt geven krijg je :

nav.php?p=homepage&c=iets

@larsisgoed.. ik zou de hoeren maar goed nakijken als ie van de crimesource is er zitten mega veel bugs en fouten in.. En vooral die hier op de site te downloaden was.. ik heb hem zelf nu helemaal aangepast en verbeterd En nu werkt ie wel goed.