Posts by Db-maffia
-
-
-
hier een simpel voorbeeld :
if ($data->vipday > 0) { Echo"Je hebt op dit moment $data->vipdays Vip"; } else { echo" Je hebt geen vip account .. koop er 1"; }zoals ik het nu doe is erg simpel en makkelijker kan je het niet uitleggen.
zo kan je dus ook als iemand een viplidmaatschap heeft een bepaalde pagina laten zien of juist niet.;)
-
-
-
het enige wat ie moet laten zien is dat stukje script wat je hierboven hebt gepost ?
-
<iframe src="hierjoupagina.php" height="jouhoogte" width="joubreedte"></iframe :p
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 20.06.09 16:01:31:
ohja meestal word er ook een naam aangegeven :p<iframe src="hierjoupagina.php" height="jouhoogte" width="joubreedte" name="ikhounietvaniframes"></iframe>
-
@ cashmoneyz joh .. maar als die afbeelding nou zwart is ?
-
uhm wat voor kleur is BG.JPG ?:P
-
waarom probeer je niet gewoon een Uniek Layout te maken?
dus niks namaken maar gewoon zelf iets bedenken -
moet je even op zoek naar if isset $post ofzo en daar inplaats dit plakken :
if($_SERVER['REQUEST_METHOD'] != "POST") {
... denk ik
-
Citaat
Ja kan ik wel gaan doen. Maar ik gebruik geen photoshop. En voor dat programma dat ik gebruik zijn geen tutorials.
Maar heb er nog 1tje gemaakt:
http://img3.imageshack.us/img3/9706/44712372.pngwie heeft tips om de mooier te maken?
tip download photoshop.. volg wat goeie tutorials ( zijn er zat te vinden op google) en probeer het dan nog eens;)
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 18.06.09 19:35:44:
ohw release was me al voor excuus -
Lekker simpel weer..
"Ik download een crime
vraag aan een ander hoe het moet
en ik verdien geld" -
die zal vast wel in de Crimesource zitten...waar dit script uitgehaald is
-
is het niet gewoon met session_start en $_SESSION['cookie'] ?
-
ik heb even gekeken maar kan de fout zo snel niet vinden heb je miss een ander script wat niet uit meer dan 1000 regels bestaat?
-
misschien dat er een " , ; of een } vergeten is bij die pagina's kan je 1 pagina hier neer zetten waar die dat doet
-
demodemo
demodemo
.. -
gewoon bij register.php dus
-