Eerlijk gezegd interesseert mij dat niet ik was het ook niet eens met zijn optredens hoe hij hier tekeer ging..
Posts by Db-maffia
-
-
netostar... Jgdonleach was nou niet echt een ster hier op CP hij vroeg er zelf op een gegeven moment om om weggepest te worden blijkbaar.
Meerdere mensen hebben hem ook gewaarschuwd..
-
Kabling stuur mij even een PB Met je msn dan hebben we het er even verder over
-
Maikel.. je bent best grappig aangezien ik bijna bij iedereen voor 10 euro dit kan laten doen.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 18.01.10 18:45:56:
is tevens ook een antwoord op Cashmoneyz rond de 10-15 euro. -
Wel leuk dat iedereen wat te zeuren heeft maar niet publiekelijk durft te zeggen...
-
moet je meerdere maanden bestellen(contract o.i.d.) of betaal je gewoon per maand en wil je hem niet meer dan stopt het?
-
Beste CP Leden,
Ik ben op zoek naar een slicer voor een Chatlayout
het gaat om het volgende layout:
-
Beste CP leden,
Misschien handig om hier jullie bevindingen over de nieuwe moderators neer te zetten..
Wat vinden jullie goed aan een bepaalde persoon wat niet bijvoorbeeld..
Ik krijg op msn best veel gezeur over bepaalde personen, en vroeg me af wat jullie bevindingen hier zijn.
Zo kan CP hier misschien wat aan doen en beter op letten.
[offtopic]als ik hier een ban o.i.d. voor krijg zou ik dit erg triest vinden en ben ik ook weg hier..[/offtopic]
Edit door Lodewijk: topic heeft mijn toestemming, maar wel volgens enkele regels. Zie mijn (Lodewijk) eerste bericht, tweede bericht hieronder.
-
-
-
Misschien handig als het een Groter Plaatje is? kan bijna niet lezen wat er staat..
-
Nick die vriend van Erik heb ik weinig behoefte aan.... En als je het zou kunnen vragen.. stuur dan even pb voor me msn
-
Denk als je hem naar een computerzaak gaat brengen om hem schoon te laten maken je met een aardig prijskaartje gaat zitten..
Wat je ook nog kan proberen is voorzichtig je laptop ondersteboven houden en een beetje schudden vaak komt dan ook het meeste vuil eruit :p
-
ook en je moet </table> goed afsluiten
-
Nog steeds op zoek..
-
-
-
-
aangezien ik deze source wel eens gezien heb op bijv criminalstyle e.d. en die claimde toen dat de source van hun was?
-
En ik dacht dat Topics met dit soort Titels niet toegestaan waren?