Posts by Db-maffia
-
-
-
misschien eerst een goed boek lezen over PHP. als je al niet weet hoe een database werkt zou ik niet aan een criminals werken
-
@Swatcrime.. hoe bedoel je gierig hij word weggegeven...
-
als het goed is kan je via de hotmail of windows live site gewoon met andere email adressen dan live of hotmail maken heb ik ook gedaan..
Of is dat niet wat je bedoelt? zo niet leg het dan even wat duidelijker uit wat je wilt
-
en wie gaat hem gratis inbouwen voor hem?:P
-
gewoon via live een account aanmaken met het emailadres wat je hebt of een andere emailadres maken via je webhosting
-
misschien de oranje "oplichtende" rand iets minder of anders een andere kleur proberen, vind het niet echt erbij passen.
Verder vind ik het een mooi strak en overzichtelijk design. Misschien als voorbeeld even de witte velden vullen zodat je ook ziet hoe het eruit ziet als er content in staat. -
daarbij heb je ook pas 16 posts dus laat eerst zelf maar wat werk zien hier.. Het werkt hier niet zo dat als iemand wat vraagt het gelijk voor het oprapen ligt(misschien als je er een budget voor hebt wel)
-
als je nou zelf gaat zoeken op google dan vind je CSS templates met vaak PSD files erbij.. maargoed blijkbaar te lui om iets zelf op te zoeken en het dan maar aan anderen te vragen om die vervolgens af te zeiken dat het niet goed is
-
zoek even op google.nl naar free css templates staan er zat op ..
-
al je invoervelden hebben nog een +- bug.. succes
-
kzou ook maar wat aan je bugs gaan doen?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 10.09.09 14:39:45:
kijk maar naar je testaccount -
Citaat van alexruter
Luilakken heb je gelijk in maar niet allemaal. Sommige mensen willen er nog een andere versie van maken etc. Maar er zijn zat mensen die van alles vragen. Is dit al fa, is dat al af, kan je dit maken, kan je dat maken. En dan wel allemaal gratis hea:D
Nou maar even kijken of we dit onder de knie kunnen drukken en vasthouden;)
Ik weet nog een tijdje terug.. wilde jij ook continu updates van mij van de Banditi source.. en ook gratis.. dus weet niet waar je nu heen wilt in dit topic.. denk dat je jezelf aardig herkent in je eigen verhaal -
-
maak een afbeelding met dat teken?
-
en daarbij denk ik niet dat iemand Prive bestanden op een "openbare" ruimte gaat plaatsen.. Maargoed.. Mijn tip is dus externe hd en anders een backup op dvd's branden
-
@ alex.. denk dat hij beter gewoon een Externe HD kan kopen.. Aangezien jij die ruimte vast weer wilt verhuren jou kennende..
-
De website is zeer strak ... alleen de tekstkleur blijft lastig te lezen.. Probeer het eens donkergrijs te maken of zwart..
-
erg duidelijk uitgelegd denk dat je veel antwoorden kunt verwachten (NOT)