erg saai.. alles rood en de opzet is ook erg simpel.
Posts by Db-maffia
-
-
wat was de fout nu?
-
-
misschien dat $data['clan'] bij jou ook niks is?
-
ahja..sorry ... leek me vanzelfsprekend dat die goed waren aangezien hij kwam met die code maargoed. niet op zitten letten
-
-
probeer is met alle velden dubbel te doen dus bijvoorbeeld
pub = `pub`+'1', cof = `cof`+'1' enz.. -
dit is gewoon te simpel.. 4 vakjes maken en een beetje slepen tekst erin en klaar.. dit kan elke simpele ziel binnen 10 seconden maken.. mijn excuses maar heb wel betere layouts hier gezien met een buy-now van 1 euro
-
anders doe je aan de rechterkant het Reclameblokje i.p.v. het menu wat je nu hebt? kweet niet hoe dat eruit ziet...
-
zitten ook gewoon typfouten in... best erg.
-
vanwaar 2 menu's "? Zoveel informatie hoef je niet kwijt voor criminalspoint en is ook niet echt overzichtelijk hou het gewoon op 1 aan de linker of rechterkant zoals het nu is?
-
geloof je wel.. en vind de layout ook wel strak.. maar vond het ongeloofwaardig dat een "beginner" zo based.. dus vandaar mijn opmerking wist niet dat je hulp had gehad;)
-
Ik heb zo'n idee dat de layout een standaard opzet is geweest en hij hiervan de plaatjes heeft veranderd.. aangezien je als je voor de eerste keer gaat basen/slicen hoe jullie het ook willen noemen... Niet de woorden : wrapper/upper e.d. gaat gebruiken in je div's
-
kzou je verhoudingen wat kleiner maken je hebt hem nu op 1200x1160 gemaakt is best groot..
-
-
kan iemand mij het ip van Mr. Bandiet geven?
-
en wat was de onzinnge reden om hier een topic over te beginnen? juist ja zoals ik eerder al had gezegd.. had gewoon gewacht op reactie van de TS
-
virus.
-
wrom begin je nu dan een topic hierover? Als je gewoon contact met de eigenaar opneemt weet je waarschijnlijk al voldoende..
-
Citaat van deathkill
kan iemand ff uitleggen wat framwork is?
hoe moeilijk is het tegenwoordig om te zoeken op google? 1 tel:
http://www.google.nl/#hl=nl&so…ework&fp=4cb2eba39722ca42
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 17.09.09 16:56:21:
en nog makkelijker en directer : http://nl.wikipedia.org/wiki/Framework