Gunpower.. waar basseer jij het op dat het er onbetrouwbaar uitziet.. nogmaals @ iedereen als je commentaar geeft onderbouw je reactie dan ook.
Posts by Db-maffia
-
-
Ja ik kan kritiek waarderen anders open ik dit topic niet.. Ik weet zelf ook wel dat het layout niks is daarom vraag ik aan jullie of jullie ideeen hebben om wat ik kan veranderen.
-
Smil-E kvind jou reactie totaal nergens op slaan dus hou jij je maar stil.. misschien dat jij daar vaak op zit en dat je mijn site daarmee kan vergelijken..
-
-
zit je wel in een familie ? die power heeft
-
-
Even mijn topic aangepast.. Heb een ander layout gemaakt even om te kijken wat jullie ervan vinden en wat er evt verbeterd kan worden.
A.u.b. alleen commentaar geven en geen onzin
-
ten eerste die "nieuwsbalk" precies in het midden zetten want hij steekt nu rechts meer uit als links.. en vind je menu's niet mooi.. misschien dat je die anders kan laten overlopen? maar is mijn mening
-
ze proberen dus inderdaad overal onder vandaan te komen en Niels.. die regels hebben ze steeds veranderd als er wat gebeurde met een lid dus ik ben daar niet mee akkoord gegaan .. maargoed.. gooi hier maar een slotje op weet genoeg.. het zijn trieste mensen en hier kun je dus niks meer mee doen.
Helaas.. -
als jij me dan kan vertellen hoe je nog meer bewijzen kan hebben van een website dan een screenshot ben je een knappe jongen
-
Die regel hebben ze dus net ingevoerd want heb hier nog een screen met andere regels..
-
bewijsmateriaal genoeg en ben vaker bij de politie geweest maar goed.. IK zal wel even kijken want woon in nederland.
De host heb ik al geprobeerd te bellen en ga ik zometeen een mail sturen.
-
oke.. en wat zou ik verder nog kunnen doen want de politie gaat hier niks mee doen.
-
Dein waar en bij wie?
-
kheb ook de regels van hun gekopieerd van de site aangezien ik nu verbannen ben omdat ik het er niet mee eens ben.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 26.09.09 13:21:12:
en daarbij verzinnen ze de regels ter plekke.. wat mij niet realistisch lijkt.. tis eigenlijk gewoon om hard te lachen hoe die mensen reageren maargoed. -
Beste ik heb even een vraag. Ik heb een paar maanden meegespeeld op criminalstyle.net.. nu net 7 dagen voor de reset Resetten ze mijn account, ik stond op de 2e plaats.
Reden is omdat ik 19miljard van iemand gedoneerd had gekregen. Maar nergens in de regels staat dat dat niet mag. Nu heb ik dus een hele boel tijd en geld in dat spel gestopt en uiteindelijk dus niet de prijs die uitgereikt zou gaan worden..
Wat zou ik hieraan kunnen doen
Ik heb al naar de whois gekeken maar de site staat op een webhostingbedrijf wat waarschijnlijk niet de eigenaar is.
http://www.whois.net/whois/criminalstyle.net -
-
-
5 euro dan maar he
-
mijn reactie lijkt me voldoende.. ofwel.. verander de kleur.. en probeer de opzet wat strakker en anders in te delen.