Posts by Db-maffia

Citaat van Fold

Fijn... Meneer wil dat ik een UBB parser voor hem fix, en ik krijg een coupon voor nieuwe Google leden. (Deze kan ik dus niet gebruiken omdat ik al een tijdje met google adverteer) Even melden dat deze Ferhat AKA Swatcrime niet te vertrouwen is.

Zoals ik dus al zei :

Citaat van Db-maffia

dit zal waarschijnlijk een kortingsbon zijn die iedereen gratis af kon halen via een bepaalde website.. of niet?

Gunpower

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 28.09.09 20:06:49:
    ow terrorsheep was me voor :S

Gunpower ik heb niet gezegd dat het niets uitmaakt ik zei ook tuurlijk het oog wil ook wat maargoed. Nogmaals sluit dit topic maar.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.09.09 00:40:06:
    Heb het layout aangepast en even wat anders gemaakt .. geef je mening maar a.u.b. geen onzin of onnuttige reacties.

Ten 1e vraag ik jullie alleen om wat tips om de webshop er beter en strakker uit te laten zien nu zit ik dus te twijfelen of ik heel de oscommerce ga ombouwen of een totaal andere source te maken hiervoor aangezien het ombouwen waarschijnlijk net zoveel werk is als het nieuw te maken.

Ik zal morgen een layout maken in photoshop en kijken wat jullie ervan vinden.

kweet niet waar jij hebt leren praten maar ik heb nergens sorry gezegd.. en wie zegt dat ik designer ben? ik maak gewoon de complete site zelf dus moet ik ook rekening houden met het script gedeelte..

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 26.09.09 21:41:17:
    en daarbij als je zulke lompe uitspraken gaat doen pleur dit topic maar dicht ga wel op een echt forum zitten waar misschien wel normale reacties gegeven kunnen worden

De kleuren die je nu ziet ga ik ook niet meer gebruiken ben bezig om een andere layout te maken .. maar aangezien oscommerce2.2 met een vervelend systeem werkt valt dit niet mee. Aangezien je op iedere pagina (stuk of 25) Alles handmatig moet veranderen.

Jij denkt dat een website alleen op uiterlijk beoordeeld word? Ik denk eerder dat het aan je producten en prijs ligt maargoed.. Tuurlijk het oog wil ook wat maar als jij bij een supermooie website een product ziet voor 100 euro en op een minder mooie hetzelfde product voor 75 welke koop jij dan?

Daar is het ook een webshop voor? moet strak overzichtelijk en snel een product op te bestellen zijn zonder dat iemand een uur moet gaan zoeken ? het is nu alleen nog totaal standaard en daar ben ik dus mee bezig maar zoals ik al zei.. Ik heb op het moment nog niet echt ideeen en vraag ik jullie hulp ik weet zelf ook dat het er niet uit ziet .

zoals al meerdere malen gevraagd geef dan eens wat tips..

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 26.09.09 20:43:05:
    ben trouwens nog met kleuren e.d. aan het kijken maar de indeling wil ik ook graag anders doen misschien dat iemand hier tips of ideeen voor heeft?