in de banditi source zit dit stuk gewoon ingescript.. misschien handig om als voorbeeld te gebruiken?
Posts by Db-maffia
-
-
jingles mag je niet zomaar gebruiken er zitten gewoon rechten op.
-
misschien opnemen op je pc? en aanpassen
-
wat bedoel je precies?
-
2kill source.. duh.. maar geloof niet dat je die mensen hier gaat vinden bradje..
succes -
Bradje, ik denk niet dat iemand je Gratis gaat helpen.. ik zou zeggen.. kijk op internet rond naar php tutorials e.d. en probeer zelf wat te scripten e.d.
-
Gunpower.. ik sta regelmatig op grote festivals.. en gebruik dan vaak meer dan 10 zendermicrofoons... zeker met een grote dansgroep o.i.d. Langzamer dan met een draad? Nee.. Zowel dan heb je een flutkwaliteit microfoon.
-
geinig? eerder vervelend
-
@Frenzo waar jij die onzin vandaan haalt dat een draadloze slechter is als 1 met draad begrijp ik niet helemaal maar idd voor studio/producer werk is een simpele sm-58 prima om te zingen en te rappen. kost ook niet zo erg veel.. Wel zou ik gewoon voor de Shure sm-58 gaan
-
-
-
De banpunten komen vaak voort uit discussies die nergens over gaan. en ver afwijken van het onderwerp waar uiteindelijk over gediscuseerd hoort te worden.
En wie zich niet aan de regels houden die moeten dat maar voelen. Dit werkt meestal wel, ben je het er niet mee eens dan zit je hier waarschijnlijk niet op de goede plek
-
Guido hier gaan ze dus ook strenger tegen optreden.. en waarschijnlijk eerder en meer banpunten gaan uitdelen
-
je kan voor thuis eventueel ook nog de djm400 nemen die werkt op zich ook nog wel enige nadeel is dat je geen monitor aansluiting erop hebt.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 30.09.09 20:48:11:
monitor speaker dus.. -
waarom gaan jullie niet lekker discusseren op het forum van stephen
CitaatIK vraag niet wat je van de hoofddoekjestax zelf vind ook vraag ik niet of je een domme reactie wil geven over de phpbb source !!!!!
-
-
Reloop het echte werk? uh...
Kheb 4 x pioneer cdj1000mk3 + djm 800 <denk eerder dat dat et echte werk is maargoed..
verders heb ik ook nog een heel magazijn vol met speakers en lichteffecten en alles wat je nodig hebt voor evementen/drive inn shows
-
Ik neem aan dat je die trojan horse eerst binnen gehaald moet hebben voordat ie bij je ftp programma kan komen ? in 9/10 gevallen zal hier dus ook een virusscanner aangeven dat die verwijderd moet worden
-
-
tis gewoon een promotie voor zijn website.. simpel as that en daarvoor beloont ie jullie.. En hollanders zijn nou eenmaal blij als ze iets Gratis krijgen