Posts by Db-maffia
-
-
haal die round is weg..
-
:slotje: dus
-
download banditi of criminolz... zijn standaard sources die al kant en klaar zijn alleen van banditi moet je het layout en de flashgames veranderen
-
Wat is je startbod?? of begin je met 1 euro ?
-
-
op welke site staat dit ?
-
-
erg simpel menu's te groot content te klein..
-
Het is wel even wennen maar een goede update.. zo blijven de belangrijke topics altijd boven staan
-
Neem aan dat de gegevens van de users zowieso in de DB komen te staan dus dat overzicht heb je wel lijkt mij.. Dus zou je de Sessies makkelijk met $_SESSION doen.. Of je moet echt alles onder controle willen houden wie wat doet.. Dan is de DB beter
-
Citaat van crimepatrol
laeresh wat bedoel je daarmee?
[offtopic]Bespreek dit liever via pb ofzo ?[/offtopic]
Weet je al wat je met je walliekaart gaat doen?
-
Ik zou kiezen voor de Native-way.. dit is wel iets meer werk om de beveiliging in te bouwen maar zo heb je ook geen onnodige info in je DB van alle users.
-
misschien als je je script post? Niemand weet iets als je niks laat zien.
-
kun je geen links maken van die foto's ? erg lange laadtijd zo
-
? :slotje:
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.10.09 16:29:55:
kzou ook je flashgames maar eens aanpassen.. die zijn namelijk illegaal -
Als jij met een vraag komt stel deze dan goed en duidelijk en niet een halve vraag en maar verwachtten dat iedereen snapt wat je bedoelt..
succes ermee
-
die wil je onder het linkermenu hebben ofzo wees ff wat duidelijker want zo heb ik geen zin om te helpen
-
Welke van de 3 menus moet naar beneden
-
Citaat van Superior
Hou wel van Harry potter films...
Me voorkeur gaat toch naar, Body Of Lies.
[offtopic]
Ik heb de regels eens doorgenomen, ik zag daar iets staan wat hier wel besproken wordt.
Illegale downloads mag niet besproken worden, er word hier toch over gesproken.
[/offtopic]Het gaat hier voornamelijk om Titels van een film en niet over illegale downloads..