Heb je een geldbedrag hier voor over dan ?? omdat iemand het MOET doen..
Posts by Db-maffia
-
-
stap 3 is net toegevoegd zo te zien.. ziet er stuk beter uit.. kleurgebruik ook netjes...
-
ziet er strak uit
-
alle banditi's zitten bugs in :p
-
In je vorige topic had je hem al? Dus vraag me af waarom deze vraag?
-
die heb je zelf.. die moet je zelf invoeren met je ww van db e.d.
-
denk dat je je config.php niet goed ingevuld hebt. zijn er 2..
-
je database gegevens goed ingevuld ?
-
het zusje van alex zeker..
-
banditi
-
Ik ben bezig met mijn eigen webshop op orde te maken en nu zoek ik hier nog een strakke header voor..
Zou iemand mij kunnen helpen? Graag pb voor meer info.
Er is eventueel een klein bedrag beschikbaar.
Mocht iemand het gratis willen doen is dit ook prima.Het gaat om een website voor Verkoop van licht & geluidsapparatuur.
Geen off-topic reacties die laat ik direct verwijderen.
-
[offtopic]kan je hem ook basen? zo ja wat zijn dan de extra kosten?[/offtopic]
-
Daarom zou je dit dus bij voorbaat al kunnen voorzien en de "koper(mochten die er zijn)" hier dus mee te helpen zonder dat diegene in de problemen komt later.
Ik zeg alleen zorg eerst voor een GOED product voordat je het verkoopt.
Dus laat het bv. eerst checken hier en doe dan wat met het commentaar/tips en verkoop het evt. daarna.
Niet zo kinderachtig gaan reageren daar heb je zelf ook niks aan.
-
Waarom zou iemand een Script kopen wat niet goed werkt?
Nogmaals... zorg dat je script Veilig is e.d. voordat je dit verkoopt en zeker voor die belachelijke prijs;) -
Dit soort scripts zijn erg simpel te maken.. neem bijvoorbeeld Phphulp.net staan genoeg tutorials over dit soort scriptjes.. maar dat geeft niet ... mocht het dan ook nog eens 100 % goed werken maar dat doet het dus ook niet.
Wens je in ieder geval succes met de verkoop.
Zou eerst het script 100% netjes op orde maken en uitvoerig testen.
Misschien ook een mooie layout ervoor maken... meer kans op verkoop.
-
De vormen zijn niet gelijk.. en zou ook eens een andere kleur proberen dan paars/wit..
-
Het script is gewoon nog niet af.. kijk bijvoorbeeld naar als je een auto toevoegd.. Het type en merk word waarschijnlijk niet in de database gepost e.d.
Zou hem eerst goed nakijken en zelf testen voordat je dit soort dingen verkoopt.. Denk ook dat je meer kans maakt als je een zelfgemaakt design ervoor gebruikt.. Dit script kun je zo van het internet plukken en inbouwen dus geen 175 euro waard
-
Kan je met een PC Niet met de functie knop van beeldscherm output veranderen?
-
ten 1e hoe weet jij dat de stekker erin zit..? Reageer je nu alleen maar om aan de 1000 posts te komen ofzo ?
-