pm me maar met je msn..
Posts by Db-maffia
-
-
denk dat je dit nog in een function.js moet zetten en dan even include in die map of in je index
PHP
Toon Meerfunction countdown(tijd,id,url){ if(tijd>0){ if(tijd>86399){ dagen=Math.floor(tijd/3600/24) uren=Math.floor((tijd-dagen*3600*24)/3600) minuten=Math.floor((tijd-dagen*3600*24-uren*3600)/60) seconden=Math.floor(tijd-dagen*3600*24-uren*3600-minuten*60) var zichttijd=dagen+":"+uren+":"+minuten+":"+seconden }else{ uren=Math.floor(tijd/3600) minuten=Math.floor((tijd-uren*3600)/60) seconden=Math.floor(tijd-uren*3600-minuten*60) if(minuten<10 && seconden <10){ var zichttijd="0"+uren+":0"+minuten+":0"+seconden }else if(minuten<10) { var zichttijd="0"+uren+":0"+minuten+":"+seconden }else if (seconden <10) { var zichttijd="0"+uren+":"+minuten+":0"+seconden }else { var zichttijd="0"+uren+":"+minuten+":"+seconden } } tijd=tijd-1 document.getElementById(id).innerHTML=zichttijd; countdownTimer=setTimeout("countdown('"+tijd+"','"+id+"','"+url+"')",1000); }else{ document.getElementById(id).innerHTML="00:00" if(url != '') document.location.href = url } }
-
er zitten nog een aantal dingen in banditi die geladen worden maar die totaal overbodig zijn..
pm me maar met je budget
-
welke source gebruik je ?
-
klopt deze regel wel ?
$data2 = mysql_query("SELECT *,UNIX_TIMESTAMP(`steel`) AS `steel`,0 FROM `leden` WHERE `username`='$data->username'");en daarmee bedoel ik de Steel ... is dit niet van een andere misdaad o.i.d.
-
-
hoelang duurt het voordat je een mail krijgt?? ik heb me aangemeld maar tot nu toe nog geen mail ontvangen..
-
Array's kun je toch niet op die manier samenvoegen?? ja waarschijnlijk als je $array(dit1) + $array(zus2) bij elkaar voegt..
-
oke.. bij deze dus 5 euro
[offtopic]zou alleen je opbod met 1 euro doen i.p.v. 5.. misschien dat je dan meer biedingen krijgt?[/offtopic]
-
5 euro ?
-
pm me maar voor meer info
-
-
-
-
-
-
wat moet dit klantensysteem kunnen?
-
cri zoals hij zelf al zei.. hij was er druk mee bezig en heeft dit over het hoofd gezien... hij is ook maar een mens.. en foutjes zijn nu eenmaal menselijk..
zoals hij zelf ook aangeeft.. opgelost :slotje:
-
in de link gewoon meegeven target=_self
-
cri.. dat begrijp ik ook wel.. maar hij geeft totaal geen uitleg en verwacht maar dat we gelijk zien wat het probleem is.. hij mag lijkt mij op zen minst wel de moeite nemen om een uitleg te geven