contracten zijn voor beide net zo belangrijk zowel voor de opdrachtgever als voor de werknemer.. Ze weten beide waar ze aan toe zijn. Mocht iemand de afspraken in het contract niet nakomen, heb je altijd wat op papier staan.
Posts by Db-maffia
-
-
de manier van de crimesource versie dus.
-
demo account zou handig zijn..
-
-
ik zal die van mij straks even uploaden op mijn site dan kun je even kijken.. pb me maar voor msn
-
mirc zelf kun je niet op een site integreren.. dit moet je d.m.v. een irc chat script doen..
En daarbij moet je of een eigen server nemen of een bestaande server een channel registreren.
Ik zou toch kiezen voor een PHP script met logs, zodat je dit zelf in de gaten kunt houden.. heb er nog ergens 1 op mijn pc staan die ik helemaal aangepast heb. zal even voor je kijken -
ligt eraan waar je dit Chatsysteem voor wilt gebruiken is het voor op je website o.i.d. ?
-
hier nog druk bezig met scripten.. je moet wat he op je vrije zaterdagochtend:p
-
misschien met een flash banner rotator.. en anders moet je een "iframe" maken die iedere 10 seconden refreshed:P
-
misschien ook leuk voor je site..
http://sourceforge.net/projects/culex/ -
r-mulder.. ik acht dat ik het goed uitgelegd had.. blijkbaar niet..
ik heb zelf ook op een internetradio gedraaid.. en kon gewoon naar de shoutcast pagina kijken hoeveel users er zijn en welk nummer je draait e.d. -
geef me je link is van je radio dan.. als het goed is heeft SHOUTCAST zelf ook zo'n pagina met die informatie.. en vaak kun je die oproepen d.m.v.
-
zoals ik al vroeg... wat is je budget om dit voor je te realiseren?
-
pm me maar ff.. neem aan dat je geen reclame mag maken ervoor :p
-
-
mja dat zijn dingen die je zelf erbij kunt voegen.. ik gaf hem alleen het stukje hoe die het moet ophalen wat ie er verder mee doet moet ie zelf weten
-
-
wat is groot.. het ging iedere maand om ongeveer 200 euro..
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.11.09 00:02:09:
maar daar gaat het niet om.. het gaat erom dat de topicstarter geholpen word.. en ik heb zelf geen slechte ervaring met eurobellen.. -
zijn er evt vergoedingen o.i.d. ?
-
eurobellen heb ik zelf ook gehad en heb er tot nu toe altijd bij uitbetaald gekregen.. dus dit zal wel een andere reden hebben..?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.11.09 23:24:52:
wat is je budget om dit te realiseren voor je? pb me maar evt voor meer info ..