nee joh het is pas vroeg;)
Posts by Db-maffia
-
-
-
-
werkt het of niet ?
-
PHP
Toon Meer<?php $ebcheck = file_get_contents("http://www.eurobellen.nl/bel/check.php?userid=Naam&ebpin=".$_GET['ebpin']); if($ebcheck!="OK") { echo "Pincode validatie mislukt ($ebcheck)"; exit; } else { ?> <html> <head> <meta http-equiv="refresh" content="1.5; URL=pagina.php"> <link rel="stylesheet" type="text/css" href="css-v1.css"> </head> <table> <td class="subtitle">Belservice</td></tr> <td class="MainTxT"> <?php include('../_include-config.php'); mysql_query("UPDATE `[users]` SET `bank`=`bank`+'5000000' WHERE `login`='{$data->login}'"); } exit; ?> </td></tr> <table> </html>
-
en ik zou even al je POSTvelden beveiligen :p
-
een voorbeeld uit de banditi source...
kan je makkelijk ombouwen met een beetje kennis van php
PHP
Toon Meer<? $data2 = mysql_query("SELECT *,UNIX_TIMESTAMP(`steel`) AS `steel`,0 FROM `users` WHERE `login`='$data->login'"); $data1 = mysql_fetch_object($data2); $datijd = $data->steeltijd; $tijdverschil1 = $data1->steel-3600+$datijd-time(); if($data1->steel + $datijd > time()){ list($uur,$min,$sec)=explode(":",date("H:i:s",$tijdverschil1)); $error = misdaden; $countdown = $data1->steel+$datijd-time(); ?> <table width="100%"> <tr> <td align="center"> <br><br><br><br> <table class="div_popup_error" align="center"> <tr> <td style="color:red"> De politie is nog naar je op zoek, over <font id="count_timer"></font> is de kust weer veilig </td> </tr> <tr> <td style="color:red"> <br><br> <a href="#" onclick="history.go(-1); return false" class="error_ok">OK</a> </td> </tr> </table> </td> </tr> </table> <script language="javascript"> countdown('<?echo$countdown;?>','count_timer','index.php?a=crimes'); </script> </div> </td> </tr> </table> </td>
en hier de function countdown...
PHP
Toon Meerfunction countdown(tijd,id,url){ if(tijd>0){ if(tijd>86399){ dagen=Math.floor(tijd/3600/24) uren=Math.floor((tijd-dagen*3600*24)/3600) minuten=Math.floor((tijd-dagen*3600*24-uren*3600)/60) seconden=Math.floor(tijd-dagen*3600*24-uren*3600-minuten*60) var zichttijd=dagen+":"+uren+":"+minuten+":"+seconden }else{ uren=Math.floor(tijd/3600) minuten=Math.floor((tijd-uren*3600)/60) seconden=Math.floor(tijd-uren*3600-minuten*60) if(minuten<10 && seconden <10){ var zichttijd="0"+uren+":0"+minuten+":0"+seconden }else if(minuten<10) { var zichttijd="0"+uren+":0"+minuten+":"+seconden }else if (seconden <10) { var zichttijd="0"+uren+":"+minuten+":0"+seconden }else { var zichttijd="0"+uren+":"+minuten+":"+seconden } } tijd=tijd-1 document.getElementById(id).innerHTML=zichttijd; countdownTimer=setTimeout("countdown('"+tijd+"','"+id+"','"+url+"')",1000); }else{ document.getElementById(id).innerHTML="00:00" if(url != '') document.location.href = url } }
-
misschien eerst een leren met een FTP programma om te gaan... http://www.google.nl en zoek op FTP , HTML , PHP , CSS e.d. wens je veel succes.
-
ze vervelen zich blijkbaar:P
-
Joshua verveel je je eigen ?
-
stuur maar pb voor me msn.
-
wat doet hij niet ?
-
dus uiteindelijk kan die ook -10.000 worden als je bijna nooit speelt? aangezien hij iedere minuut met 1 verlaagd word
-
in directadmin of via putty in je server
dit zijn overigens wel crons dan maar die kan je instellen op iedere minuut van de dag..
-
dit staat in de regels hoor..
Citaat
Heb je zelf ondertussen de oplossing gevonden, deel deze dan ook met de rest van Criminalspoint. -
je kan op een bepaalde manier gewoon je ipadres omdraaien zonder een proxy te gebruiken.. maargoed ga niet tever in discussie hierover
-
die permanente ban heeft weinig nut als je gewoon met een proxy of iets dergelijks aan komt zetten.. maargoed
-
Citaat van SSTeam-Is-Back
Kleintjes Kleintjes en nog eens kleintjes,
Ik vind het leuk dat jullie me aanmoedigen met jullie leuke leuke en leuke scheldwoorden!
Morgen krijgen jullie het toetje van sinterklaas (Ik dus).
En..
Ik lees de hele tijd mee wat jullie plannetjes zijn?
Nee, jullie zijn lang niet van me af.
ik vroeg me al af wie die nieuwe sinterklaas was
-
-
daar zeg je het al amateurtjes.. dus altijd met bugs en degene die al goed kunnen scripten die kunnen vaak ook wel wat beters verzinnen dan iets te rippen.