Posts by Db-maffia

[offtopic]Zal wel zo'n geile msn invite zijn..hoop niet dat ik deze iedere dag ga ontvangen want heb ze nu al 3 keer ontvangen..[/offtopic]

PHP
    Example #1 array_push() example
    <?php
    $stack = array("orange", "banana");
    array_push($stack, "apple", "raspberry");
    print_r($stack);
    ?>

Zoals ik al in het begin zij... ik werk met timers en met cron..

dus als de cron aangeroepen word gaat er een timermee lopen.. die cron word maar een enkele keer per dag uitgevoerd waarna er meerdere timers gaan lopen voor meerdere "bots" en voor meerdere functies.. Zoals de TS hier aan heeft gegeven zijn er nog meer functies die hij die z.g.n. Bots wil laten doen.

Hier hou ik allemaal rekening mee..

Maar als je dit in include bestanden gaat verwerken werken die bots niet als er niemand online is dus moet je dit activeren door een cron..
    Met de timers zorg ik onder andere ervoor dat de "bots" online blijven en dat ze hun werk blijven doen.

Ik zeg niet dat ik het zo goed weet.. En daarbij weet jij niet wat ik erbij maak dus oordelen kun je ook niet.. en daarbij zie ik laatste tijd van jou alleen maar reacties als je iemand kan afkraken beetje jammer..

[offtopic]@ fold wat is die future..?[/offtopic]

@ts je mag inderdaad niet spammen.... Maar als jij dit niet was en je spelers moet diegene die spelers aanpakken mits jij ze niet aangezet hebt tot het spammen op andere sites..

jij blijft in het verhaal hangen van het BOT gebeuren..dit is niet het verhaal.. Wat de ts wil is dat er "spelers" online zijn die niet bestaan.. dit kan dus makkelijk op de manier zoals ik het nu aan het doen ben.

Ik ben hiermee bezig ... en werk niet met de include bestanden aangezien er dan alleen wat gebeurt als iemand online is en dit waarschijnlijk meerdere malen uitgevoerd word.. Dus werk gewoon met crons en timers.. denk dat dit de beste manier is hiervoor

ja wat ik zeg klopt wel maar niet voor 3 naast mekaar inderdaad ..Hier had ik ook geen rekening mee gehouden..

Zoals killingdevil het zegt moet het werken.. Alleen moet je hier zelf nog het een en ander aan veranderen;)

dat wat hij zegt kan je makkelijk integreren.. als je ook maar een klein beetje verstand hebt van waar je mee bezig bent tenminste..

waarschijnlijk krijg je dan zoiets..

haha en toen zag je alleen nog maar vallende sterren in plaats van stenen zeker:p

ze hebben BTW wel het record gehaald!:P

vind het toch knap al die steentjes neerzetten ... kzou er geen geduld voor hebben hoor