in firefox is ie ook niet goed hier.. zou je css maar is nakijken of na laten kijken door degene die het gesliced heeft
Posts by Db-maffia
-
-
Koen is helemaal niet aansprakelijk om scripts aan te passen o.i.d. hij mag zijn site zo neerzetten als hij wilt.. Maar om de goede sfeer te behouden zou het inderdaad wel handig zijn om 1 of 2 scripters toe te wijzen(die ook beheer hebben) Die evt alle bugs en updates kunnen invoeren.
-
een link?
-
deze error krijgt ie op zijn site... lijkt me logis dat de config.php niet goed ingevuld is.. heb je overigens wel alle 2 de configs goed ingevuld?
Citaat
Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Access denied for user 'a2407581'@'localhost' (using password: YES) in /home/a2407581/public_html/includes/config.php on line 16
Access denied for user 'a2407581'@'localhost' (using password: YES) -
dus ik kan javascript af laten tellen met een code die uit PHP komt ?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 18.11.09 00:19:44:
Laat maar denk dat ik toch anders ga doen aangezien javascript niet mijn sterkste kant is.. laat het voorlopig nog wel even doorverwijzen naar een normale php pagina..in ieder geval bedankt voor je reactie..
-
Beste CP leden,
Ik vraag me af of er een simpele mogelijkheid is om een popup op te laten schieten na een bepaalde tijd..(die tijd moet uit de database komen met een timer..) nu wil ik dit niet met een gewone popup die alle browsers blocken maar met een mooi klein schermpje..
Hier komt namelijk wat informatie met een form in.
Vraag me af of iemand me hier misschien mee kan helpen.
-
-
ik zeg wel waar het op staat stan.. want zo is de wetgeving nou eenmaal..als jij 16 bent en een bedrijf op wilt richten is dit geen probleem alleen moeten je ouders altijd garant staant tot aan je 21e zijn je ouders nog steeds financieel verantwoordelijk! Dus mocht jij een lening afsluiten bij een bank(die dit niet mee zo snel doet) En jij kan je niet aan je afspraken houden dan halen ze het geld dus bij degene die garant staat voor jou bedrijf.
-
-
-
kvk onder de 18? moet je toch echt toestemming van beide ouders hebben.. die garant gaan staan mocht jij failliet draaien..
-
Willem wat is dan je aanbieding??
na de contractsperiode betaal je nog steeds hetzelfde...dus je betaald gewoon 1,50 per maand alleen bereken jij het per 2 maanden..
-
@superior..vind ik ook te weinig gezien het feit je voor 1 keer offtopic al 1 uur krijgt.
maargoed dit zullen de regels wel zijn hier..
-
en de links misschien verwijderen ook altijd handig
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 17.11.09 00:38:57:
ohw zie dat het topic al verwijderd is :p -
ja.. de banditi die hier te downloaden is is door fold gemaakt...
-
-
-
post die dan even..
-
neem aan dat als je je aanmeld je dan een taal moet kiezen ?
-