bestaat er geen LOGIN.TPL?
Posts by Db-maffia
-
-
$tpl->assign("site_header.titel", "Login"); zal daar ergens wel in zitten.. maargoed je kan ook naar degene gaan van wie die hem "gekocht" heeft.. dan kan die ongetwijfeld vertellen waar het staat..
-
alleen als ik uitlog krijg ik crimexl te zien
-
ik zie in de title ook gewoon CrimeFamily...
-
blijkbaar niet goed genoeg.. want die title moet ergens veranderd kunnen worden.heb je ergens een online voorbeeld staan ?
-
het include bestanden dus worden er meerdere pagina's geopend...kzou toch maar eens goed in je index.php kijken welke TPL Bestanden er geinclude worden..
en die bestanden maar even nakijken dan kom je het vanzelf tegen.. -
index.php ook niet ?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 19.11.09 12:46:37:
en over welke source hebben we het? -
Er zal toch echt in 1 van die files een $name = blabla ingevoerd zijn.. misschien in de config?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 19.11.09 12:44:20:
of in de .. include.inc.php -
mja.. je kan er van alles van maken als iedereen het moet zien... je kan ook gewoon die if weglaten maargoed
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 18.11.09 22:43:14:
maar nu kan dus wel iedereen iedereen aanpassen? lijkt me geen goeie combinatie :p -
-
maak is een apart menu met wat effecten erin.. dus niet standaard rond of 4kant maar met een aparte gold erin ofzo
-
kzou die tekst rechts neerzetten inplaats van links.. en misschien een px groter..
-
-
ingevuld... Gewoon gezegd waar het op staat.
-
Het gaat hier niet om superior of cas of wie dan ook maar over koen.. ff ontopic blijven heh:P
-
Overigens wel grappig dat de "Crew" hier ook niks tegen doet..zegt al genoeg over de crew richting Koen
-
Joshua over wie heb je het ?
-
mja hooguit een paar banpuntjes meer :p
Denk dat Koen zelf met een oplossing moet komen voor dit en zo niet houd het gewoon op.
-
geld verdien je niet met dit soort sites... hooguit een paar euro per maand aan de advertenties...
maar die geef je ook weer uit aan je hosting/server.. en die kosten zullen waarschijnlijk iets hoger liggen -
kheb nog wel ergens een euro liggen....
Hoe wil je dit gaan doen? Als iedereen een X bedrag geeft wil diegene ook een gedeelte rechten krijgen lijkt me..
als je dus 10 mensen hebt die een donatie doen dan zit je weer met 10 mensen die er totaal geen benul van hebben ?