Posts by Db-maffia
-
-
PHP
if($fout == 0) { $leden = mysql_query("SELECT * FROM users"); while($leden_fetchje = mysql_fetch_assoc($leden)) { $id = $leden_fetchje->id; //neem tenminste aan dat je veld id heet.. $sql->query("INSERT INTO berichten (afzender, geaddresseerde, titel, bericht, datum) VALUES('" . $own['id'] . "', '" . $id . "', '" . $_POST['onderwerp'] . "', '" . $_POST['bericht'] . "', NOW())"); } echo "Je hebt succesvol een bericht naar alle leden verstuurd."; }
-
$id = $leden_fetchje->id; er nog bijvoegen misschien ?
-
Signature Wooww shit! 3jaar geleden nog het knuisje van cp. Nu voel ik me de kroon opvolger van de pro scripters hiero
het kneusje ben je nog steeds dus wat lul je nou ?
-
lol die zijn ook vaak nog bugged hoor riick... en criminals unbugged die zijn te download al niet te vinden en die voor een eurotje of 10 zijn allemaal hetzelfde als die je hier kunt downloaden over het algemeen..
-
-
Citaat
Ik geef je een tip als je ook zo bent dan kan je gewoon naar http://www.zoekeenleven.nl gaan.
probeerde het maar kreeg alleen dit.... ben nog steeds niet geholpenCitaatle·ven·loos (bijvoeglijk naamwoord; levenloosheid)
 1 zonder leven, hetzij dat dit nooit aanwezig is geweest of verloren is gegaan
 2 levendigheid, bewogenheid missend -
-
-
als je op het kopje Forum klikt en dan onderaan op banditi zie je een paar 100 forums over banditi..
succes -
het veldje admin op 1 zetten..
-
-
probeer is op regel 23
$user1 = mysql_query("SELECT id FROM users WHERE login = '" . $username . "'"); -
hier
met dank aan superior(omdat ie niet meer online kan helpt ie je zo ff):P
-
-
wat heb je toegevoegd en wat werkt niet ?
-
RiiCk... als je geholpen wilt worden zou ik het maar op een andere manier gaan doen.. maargoed is dit een omgebouwde criminolz ofzo?
-
mja.. er zal ergens een bestand zijn die toch net overgeslagen is op 1 of andere manier.. of die net een ander bestand aanroept..
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 19.11.09 13:20:51:
heb je ergens een site_header.titel.tpl ofzo ? -
moeilijk he lezen .. <h5>{titel}</h5> <-- dit word ergens gedefinieerd enig idee in welk bestand?
-
ohw sorry niet gezien.. en wat zit je steeds te zeiken met je lezen.. blijkbaar ben jij degene die niet kan lezen aangezien je dit kleine foutje niet kan vinden.. Zoals ik net ook al zei.. Misschien kan hij naar de eigenaar gaan van het script die weet het je waarschijnlijk zo te vertellen.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 19.11.09 13:16:14:
<h5>{titel}</h5> <-- dit word ergens gedefinieerd enig idee in welk bestand?