voorbeeld?
Posts by Db-maffia
-
-
hoe bedoel je beschadigd?
-
wat is de site?
-
kzou dan nog even een ifje meegeven.. if ($_POST['to'] == "") { verzend naar iedereen } else { verzend naar $_POST['to'] }
-
if ($_GET['page'] == 1) { laat pagina 1 zien }
if ($_GET['page'] == 2) { laat pagina 2 zien }
if ($_GET['paga'] == 3) { laat pagina 3 zien }<a href="pagina.php?page=1">hier linkje voor pagina 1 </a>
<a href="pagina.php?page=2">hier linkje voor pagina 2 </a>
<a href="pagina.php?page=3">hier linkje voor pagina 3 </a>enz enz
simpeler kan niet?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 22.11.09 03:42:37:
ow.. hun doen het met een javascriptje...
moet je ff op google zoeken maar principe wat ik je net geef is ongeveer hetzelfde -
jup lodwijk i know :p
-
een voorbeeld als screenshot ofzo zou handig zijn denk niet dat iedereen zich wil aanmelden daar op die site?
-
Idd.. niet echt een dj layout.. maak het wat donkerder.. bijv achtergrond donkergrijs/zwart..
En wat meer het idee dat het een DJ layout is .. een muzieknoot doet niet echt zijn werk -
inderdaad maar weer even ontopic... @ thommie.. ik zou kijken naar bijvoorbeeld een osvendetta of een banditi om mee te beginnen en die te unbuggen.. wil je die totaal unbugged hebben .. dan heb je de kans dat je hier wel wat geld voor neer moet leggen en dat is iets meer dan 10 euro denk ik;)
-
ook dat.. maar daar zit ook werk in .. en ja daar mag ja dan van profiteren.. Maar de meeste onder ons willen geld verdienen met een source van iemand anders en het liefst nog met Hulp van iemand anders om hem online te zetten... wat erg jammer is.. probeer eerst zelf te kloten ermee en als het niet lukt geef het dan op of kom dan om hulp vragen.
-
SC-Webmedia..
inderdaad heb je groot gelijk in..
Degene die een unieke source script zoals b.v. g4g(niet echt een goed voorbeeld meer aangezien er een hoop uit gejat word door 3den..) Die hadden een unieke source en daar kan je dan ook gewoon grof geld voor vragen per licentie.die mensen hebben hun kennis en tijd erin gestoken.
En als je het goed aanpakt valt hier ernstig veel geld mee te verdienen.. kijk bijvoorbeeld naar maffiabaas -
SC-Webmedia lol... maar je hebt wel gelijk.. alle scripts die hier staan zijn maar GRATIS..(is wel iets waar mensen moeite voor gedaan hebben) .. dus dat andere kleine beetje moeite om de fouten eruit te halen die die mensen over het hoofd gezien hebben(bij sommige scripts erg veel fouten maar oke..) Daar moet je wat voor over hebben..
-
daarom zeg ik ook op de reactie van jonleach.. dat het niet helemaal waar is..
CitaatLaptops is intel beter k had een amd en die was zo SLOOM. Intell is nog lekker snel ik gebruik voor dezelfde dingen dan jij.
-
de v1.3 zit vol met bugs.. en is makkelijk te hacken d.m.v. sql injecties.. kzou nog even 2 keer nadenken voordat je eraan begint;)
of je moet een goede scripter zijn die al die bugs eruit wilt halen..
-
jgdonleach... is niet helemaal waar heb hier een laptop met AMD erop en een andere met INTEL... maakt niet veel verschil.. misschien had je niet genoeg werkgeheugen of vista erop geinstalleerd.. heb hier een xp pro opstaan op de AMD en loopt gewoon zoals het hoort.
.. heb hier zelfs een tijd windows 7 op gedraait en liep ook gewoon als een zonnetje...
-
.eu ook..
Wat voor klanten wil je voornamelijk?
-
Haha.. 50 euro voor een geripte coding..
-
een naam voor wat?
sorry had niet goed gelezen neem aan dat het om je hostingbedrijf gaat?
-
ik heb zelf geen crimesource maar als ik nu ga kijken naar een versie van crimesource en jou site zie ik allemaal dezelfde dingen alleen in een andere layout..
neem alleen je voorbeeld van de drugshandel,gijzelen,cokefabriek,misdaden en zo kan ik nog wel even doorgaan -
uhm de meeste scripts en dingen die erin zitten komen daarvandaan..