5 euro
Posts by Db-maffia
-
-
als hij gemaakt is wel
haha.. en ik zou zeggen zoek eens.. als ie hier niet op staat dan is ie er niet... of wel maar niet vrijgegeven.. en voor die 5 euro.. is het de moeite niet lijkt me ?
-
PHP
Rating: 6/10 Pluspunten: Header Minpunten: Content Tips: Content Is wat wit.. misschien hier nog leuks mee doen? Ook zou ik je portfolio van je laatste layout wat kleiner maken en niet over je gehele pagina dit leid af van wat je pagina werkelijk inhoud.. Komt de layout je vertrouwd over?: Ja dat wel.. alleen wat leeg.. Eventuele waarde: 20 euro? Misschien als de content nog wat netter is of wat meer effect heeft meer.
-
-
-
-
ik zie een aantal keer if($R1 ==1){ if($R1 ==2){
maar zie nergens dat $R ergens word gedefinieerd? -
en wat was het misschien heeft iemand anders hier ook nog wat aan?
-
-
-
Niet zo moeilijk lijkt me ?? Ik heb in mijn script ook een refferal systeem dat als een lid aanmeld met een naam van een lid in het spel dat die dan extra geld krijgt maar pas na rank 3 ..
-
haha... dus als je een paar uur ermee bezig bent en jij vind het niet 100% goed dan krijgt diegene niks? Denk niet dat je er zo makkelijk mee af komt dan.
-
godborn.. je kan ook zorgen dat als een bepaalde speler een rank 3 heeft in je spel dan zijn ze zowieso actief geweest..:p
-
computer al opnieuw opgestart?
-
hoezo niet..? je kan al een vps server huren voor 50 per maand
-
eigen servertje nemen misschien ?? :p
-
unlimited is er haast niet je zit altijd wel met een max van x aantal gb.. maar je kan ook kijke naar wat rendabel is.. als jij een host neemt met 500gb is dat al haast ongelimiteerd:P
-
ik zou zeggen alle reclame is goed voor je site.. of er mensen van dutchleader zelf komen.. is de vraag.. Webmasters die eraan mee doen hebben ook leden die er op klikken en dus misschien ook jou site zien.
Daarbij kan google of een andere zoekmachine jou site weer vinden d.m.v. dutchleaders
Het is dus een beetje dubbel;)
-
al geprobeerd met een ander programma te openen /
-
juist ja.. daarom vroeg ik dus ook om een voorbeeld..