Posts by Db-maffia

kzal hem nog maar eens posten als het goed is staat ie hier al een paar keer op de site maargoed zoeken zal wel lastig zijn

Ja hoor.. je kan die bot hosten op een server ... Of maak een Eggdrop die je op een Shell zet.

Kan misschien wel wat voor je regelen heb zelf ook een aantal eggdrops en 2 winddrops..

die in de adminmap maakt nog niet eens zoveel uit.. als hij zijn spel online wilt krijgen.. Maargoed als dit al niet lukt dan vraag ik me af waarom je een banditi gaat installeren.. (1 van de makkelijkste om online te krijgen)^o)

kzou hem dan toch wel goed beveiligen als je de logincheck eruit haalt.. aangezien je anders onbeperkt kan klikken op die persoon.. dus een IPCheck zou ik zeker gebruiken :p

K.Rens.. er zit een bepaald tijdslimiet aan verbonden wettelijk.. Ik geloof dat je zelfs een brief kan opstellen met een termijn van 3 dagen betalen mocht dit niet gebeuren dat je de dagen erna rente kan rekenen over het totaalbedrag wat nog uitbetaald moet worden..

overigens moet je dit ook schriftelijk aan de tegenpartij laten weten.. hoeveel die rente precies is weet ik niet meer maar heb dit zelf ook eens voor de hand gehad

Je hebt toch op een advokatenkantoor gewerkt?? Je wist toch om te gaan met dit soort situaties e.d.?

Kzou eens bellen naar een UWV of dat soort instanties.. die kunnen dit wel regelen voor je..

zelfde dus als de vermoorde leden...

PHP
    select * FROM `users` WHERE `vermoord`='0' AND `verbannen`='0';

soort van ik weet niet hoe jou verbannen leden en vermoordde leden worden weergegeven in DB? maar dan pakt ie dus alleen de leden die op 0 staan en 0 lijkt me niet vermoord en niet verbannen ;)

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 01.12.09 15:02:54:
    en betreft je login probleem post het script even ..

Waarom weer opnieuw dit is al eens aan de orde geweest en zaten naar mijn mening een paar serieuze kandidaten tussen? Nu ga je weer opnieuw beginnen?...

lijkt me niet echt serieus over komen maargoed