Posts by Db-maffia

login.php

index.php OUTGAME!

kzou overigens wel de layouts veranderen:)

Ja logisch he..

PHP
    $sql = mysql_query("SELECT * FROM `forum`")or die(mysql_error());

WHILE($list = mysql_fetch_array($sql)){
                    $sql111 = mysql_query("SELECT * FROM forum WHERE id='".$list['poster']."'")or die(mysql_error());

probeer deze regel boven de while te doen :p

PHP
    $sql111 = mysql_query("SELECT * FROM forum WHERE id='".$list['poster']."'")or die(mysql_error());

en anders misschien :

PHP
    $sql111 = mysql_query("SELECT * FROM forum")or die(mysql_error());
    PHP
    WHILE($list = mysql_fetch_array($sql111)){

$sql111 die value zie ik nergens terug komen dus ik zou die $sql111 eens een waarde meegeven voordat je hem in de while stopt?

al eens naar de errors gekeken ?

PHP
    Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/giga21/domains/secretplace.v3host.be/public_html/v3/connection.php:9) in /home/giga21/domains/secretplace.v3host.be/public_html/v3/index.php on line 4

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/giga21/domains/secretplace.v3host.be/public_html/v3/connection.php:9) in /home/giga21/domains/secretplace.v3host.be/public_html/v3/index.php on line 4

Er zullen ongetwijfeld ook scripts van cammorra in zitten aangezien Crimesource alle scripts jat van andere scripts.... En riick zijn script is grotendeels gebaseerd op de crimesource.

En heb je een Demo login..?? btw.. wel erg laag van je om een GRATIS site te verkopen voor zo'n bedrag...

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 10.12.09 01:02:03:
    Hoe zit het overigens met de naam is die van een andere hosting dan mijnmaffia of?

pekelterror ik denk dat hij het script nog niet heeft en verwacht dat iemand dit even of gaat maken of neerzet..

Maar ik denk niet dat op deze manier iemand je wat gaat geven, misschien als je het iets vriendelijker vraagt?

waarom wil je die prijs per kg per user in je database opslaan? Als je bijvoorbeeld 10 kilo coke koopt voor 2000. dan kan je toch gewoon alleen het aantal in je database stoppen?? en de prijs in een aparte tabel ieder uur laten veranderen d.m.v. een cron o.i.d. ?

Btw.. de wachttijden die je hier ziet. komt uit mijn script alleen is dit erg aangepast en verkloot.. Ik zal jullie binnenkort mijn werkende versie geven die ook een stuk minder code vergt.

Ik hoop dat jullie dus nog even geduld kunnen hebben ;)