timer setten tussen plaatje 1, 2, 3, 4 ?
Posts by Db-maffia
-
-
-
gaat over dezelfde source? Zoals riick al aangeeft houd het dan overzichtelijk in 1 topic?
-
-
-
zoals ik ook al had gezegd wil ik hem wel overkopen van je.. maar dan moet je wel ff reageren
-
-
-
ik wil hem kopen maar niet via wallie.. is er ook een andere betaalmogelijkheid?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 12.12.09 21:14:14:
overigens wat kost hij zonder hosting? want heb me eigen server.. -
zo te zien moet er nog erg veel aan gebeuren? Krijg de eerste foutmeldingen al op de beginpagina en waarom krijg je een postvak te zien als je niet eens ingelogd bent e.d. ?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 12.12.09 14:05:44:
als je al wilt inloggen krijg ik Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: Access denied for user 'www-data'@'localhost' (using password: NO) in /home/habbo-crime.be/www/inlog.php on line 12Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: A link to the server could not be established in /home/habbo-crime.be/www/inlog.php on line 12
Access denied for user 'www-data'@'localhost' (using password: NO) -
waarom niet gewoon met een array i.p.v. 10 databasevelden ?
-
misschien een script een keer in de 15 minuten laten uitvoeren en dan het aantal users opslaat hoeveel er online zijn hier een overzichtje van maken.. en daar de rij uithalen met de meeste users?
-
-
-
-
Hebben jullie de foto's al gezien dan?? Ze ziet er echt nog wel goed uit voor haar leeftijd hoor.. Ze wil de wereld laten zien dat vrouwen op haar leeftijd er ook nog gewoon Goed uit kunnen zien.
Daar kunnen een hoop vrouwen nog van leren
-
-
hoe kan die op 0 blijven staan als hij default op 1 staat
-
nee staat volgens mij wel goed.. Maar zet ie niks in de db dan ?
-
uhm leg eens uit op regel 69 wat is Karakter?