Posts by Db-maffia

Citaat van Frenzo

Maar kan je niet beter naar 10 minuten inactief dat je dan wordt uitgelogd.. Anders moet je om de 10 minuten steeds inloggen is denk ik voor de leden ook vervelend :)?

ik mag toch aannemen dat het 10 minuten NA de laatste sessie word..

@ jannick waarom doe je niet gewoon :

Citaat van SvenB

Het is ook niet zomaar iets, het slaat echt nergens op, Je spot met ziektes, Maakt reclame met artiesten, dat is niet zo erg, maar die artiesten kosten 5000 euro in un uur! Wat moet je dan met een gratis hostje/domein, vraag ik me dan persoonlijk af! Geld zat neem ik aan dan!?

sorry voor de offtopic hoor.. maar jan smit kost voor een halfuur optreden al rond de 15.000 euro..;)
    daarbij is het inderdaad triest als je op zo'n manier om een domein komt schooieren... Ga lekker ergens anders leugens verspreiden

SLOTJE OF GEEN SLOTJE???
    dit topic gaat nergens meer heen.... dacht dat dit een Criminals community was en dan krijg je dit soort onzin??
    Leuk voor de mensen die zich aan zouden melden als er ook serieuze TOPICS tussen zaten..
    waar ze dus ook daadwerkelijk geholpen konden worden..

achtergrond vind ik wel nice..... Alleen je Logo(SvenBWebdesign) vind ik wat minder... Probeer die wat te veranderen denk dat je dan al een heel eind bent...en veranderen in de zin van de kleuren... sommige letters springen er niet echt uit..

Citaat van Frenzo

Kan je misschien een script laten zien van je die JIJ hebt gescript ( niet omgebouwd of uit een andere source ).. Dus eentje die je zelf hebt gemaakt !??

Laat jij die ook is zien dan ?? Aangezien je zelf ook niet kan scripten en je steeds bij iedereen gaat vragen hoe het werkt e.d. ?