verwacht jij van een 2ehands auto van 100 euro net zoveel als van een 2e hand auto van 5000 euro ?
Posts by Db-maffia
-
-
Ja wat verwacht je dan voor 3,90 ? Een compleet hulppakket? Denk niet dat dit verwacht mag worden van ten 1e zo'n simpele source.. Hij heeft jullie(die hem gedownload hebben) al geholpen door de meeste bugs eruit te halen en een goedkope source aan te bieden.. Jullie konden de site zelf bekijken op major-crime.nl om te kijken of er nog fouten in zaten.. De meeste zijn verholpen en de rest kunnen jullie onderling toch verhelpen ? net als met de Banditi
-
http://www.google.nl staat genoeg info als je zoekt op avi afspelen in vista..
-
Jongens waar praat je over nog geen 4 euro .. dat layout van Kylem(Gesliced) is al meer waard..
-
Uhm oplichting is een groot woord.. Hij verkoopt gewoon een source die door hem veranderd is met een Layout die van Kylem is hiervoor heeft hij toestemming van KyleM dus ik vraag me af waar jullie de oplichting vandaan halen?
Dat ie zijn updates niet meer voltooid? Ja dat is zijn keuze lijkt me..Nee praat hem niet goed maar oplichting is pas als je een dienst aanbied en niet levert....
-
RiiCk ... ten 1e laat je je wel van een zwakke kant zien nu.. Erg jammer dat jij nu door 1 Persoon het stopzegt.. Het lijkt wel of je zat te wachten tot iemand hier het topic kwam vergallen zodat jij er geen tijd/werk meer in hoeft te stoppen
Niet dat je dit verplicht bent en zeker niet voor het bedrag waar je het voor verkocht maar toch..Wat beloofd is is beloofd lijkt mij
-
en daarbij kan je in dit topic ook gewoon doorgaan tot ongeveer 45 paginas... dus duurt nog wel ff he..
-
leer eens zoeken binnen dit forum hier is al een topic over als ik me niet vergis... en als het goed is is er nog geen Adminpaneel deze zou je dus zelf moeten maken..
-
dit topic ging over Vuurwerk niet over slapen.. ?
-
-
Als je de filmpjes moet geloven ziet het er echt vet uit.. maar of het echt leuk is om ook te spelen weet ik niet..
-
Per id.. zoals ik het zelf al had omgezet aangezien die andere niet werkte..
-
mja.. ik kwam er ook achter inderdaad haha..bedankt voor je reactie..
Heb het nu dus aangepast.. en doe het niet met een while maar gewoon per id nu even.. hopen dat ik hier later een andere methode voor vind want is niet echt handig hoe ik het nu doe..
-
Denk dat ik het probleem al heb gevonden zal aan de query liggen.. want als ik hem dus in een echo zet zoals ik hem wil update dan doet ie het wel..Alleen de query niet .. dus die ga ik even nakijken
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 02.01.10 16:25:49:PHP$getBlaat = mysql_query("SELECT * FROM `gebruikers` WHERE UNIX_TIMESTAMP(NOW())-UNIX_TIMESTAMP(`online`) < 300 AND `rank` >'1'"); while ($blaat = mysql_fetch_object($getBlaat)) { mysql_query("UPDATE `gebruikers` SET `contant`=`contant`+'".rand(100,40000)."' WHERE `rank`= > '9'"); }
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 02.01.10 16:28:54:
probleem blijft dus nog steeds dat ie hetzelfde aantal contant geeft aan iedereen -
ja begrijp hoe een While werkt.. Maar bij mij blijven me queries dezelfde RAND invoeren.
-
Nope die edit had ik zelf ook geprobeerd... en werkte precies hetzelfde als zonder de while.. dus vandaar ook dat ik het hier vraag...
-
Jannick dat maakt niet uit en is geen antwoord op mijn vraag..
want hij geeft nu de users wel een waarde maar allemaal die rand die die eruit trekt
-
Ik zit met een probleem.. Ik wil graag een paar velden een Random getal meegeven.
V.b.
PHPmysql_query("UPDATE `gebruikers` SET `contant`=`contant`+".rand(100,40000)." WHERE `rank` > '9'");
Alleen nu krijgen dus alle gebruikers die hoger zitten als 9 hetzelfde bedrag erbij.. Hoe kan ik dat random maken ? Dus dat alle users een rand(100,40000) krijgen.. en dat dat niet allemaal hetzelfde getal word..
-
-