Posts by Db-maffia
-
-
Kheb genoeg humor.. maar niet als ik me ergens aan erger:)
-
-
Jannick moet jij zeggen met je reacties af en toe.. ik mag me toch wel ergens aan ergeren ? .. dacht ik al..
En op cp zitten een hele hoop kutkindjes die denken dat alles maar gedaan word voor ze zonder dat ze er zelf moeite voor doen..
En ja daar erger ik me aan.. en ben niet de enige geloof me.
-
Je kan gewoon tot pagina 47 gaan ofzo hoor... maargoed ze vinden het blijkbaar leuk om zoveel mogelijk van dit soort topics te maken..
-
Lijt me niet scarface die dingen zijn gratis op te halen bij google..
-
R-Mijnten waarom nieuw topic terwijl het systeem aangepast is laatst..
-
Ze kijken dus alleen naar de Domeinnaam hoe vaak die bezocht word e.d. En niet naar de inkomsten van zo'n site..
-
die klopt ook voor geen kant.. hij kijkt alleen naar wat je ermee kan doen en wat de extensie is.. is het een .com dan is ie al gauw meer waard omdat ie verwacht dat je wereldwijd zit.. net als met eu.. is al meer waard als een .eu..
-
Graag gedaan en bedankt voor de Bedankjes.. ondankbare kinders..
download link is overigens weer pleite.. dag is voorbij
succes ermee
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.01.10 00:11:14:
:slotje: dus ook.. -
-
ja.. dat weet ik .. maar wilde dit ook even kwijt;) Vond het wel grappig.. De diesel moest dus meer tanken en kwam duurder uit dan de benzine..
Is niet met elke auto natuurlijk .. Normaal gesproken als je idd veel kilometers rijd is een diesel goedkoper..
-
Citaat
Diesel is stukken goedkoper dan bezine, maar veel duurder qua verzekering en wegenbelasting.
Diesel is dus duurder bij een klein aantal kilometers per jaar.is dus niet altijd waar.. heb van de week iets op tv gezien 2 dezelfde auto's 1 met een diesel andere met benzinemotor..
Reden hetzelfde aantal kilometers.. De benzinemotor was zuiniger en dus goedkoper als de Diesel.. -
Link doet het perfect..
-
plaats is een voorbeeld dan met een menu?
-
Kan je lezen ? Kijk links in het rijtje en zoek OSBanditi Download
Goedzo je bent geslaagd..
-
Nogmaals dat moet je zelf weten... Ik geef jullie nu de mogelijkheid om hem te downloaden.. en morgen is ie weer weg..
-
[offtopic]Wouw je dat ? of wilde je dat?
Desing... is Design..[/offtopic]Misschien handig om je opties neer te zetten wat je wilt als admin zijnde aan een Wit vlak heb je niks he..
-
Zo ik was het een beetje zat al die mensen die niet kunnen lezen....
succes met deze download blijft 1 dag staan en daarna moeten jullie maar kijken hoe je eraan komt
http://www.maffiadeluxe.nl/dump/OSBanditi1.5.rar
Overigens ben ik niet verantwoordelijk voor de vele bugs die erin zitten..
En een bedankje zou wel op zijn plaats zijn als je het gedownload hebt! -
Jongens kap eens met dit soort topics aan te maken echt zwaar irritant is al de 4e deze week LEER LEZEN..