doe maar een leuk bod :p
Posts by Db-maffia
-
-
iemand interesse in barafrance.net ?:P(xD)
-
Heb je je Error Reporting al aangezet?
-
En wat doe je dan even de regel posten waar die de fout geeft..
-
Ik heb het andere topic een bump gegeven kan je beter daar verder gaan denk ik
-
Bumpje voor Kabling
-
Mja het kan zijn dat dit topic verwijderd is door de gezellige spammer van gister.. maar denk dat je met google al wel een heel eind komt of phphulp staat het ongetwijfeld ook
-
Hier is gister een Topic over geopend of ie nog bestaat weet ik niet
maar zoek is op multiviews.. -
Zet eens je error reporting aan zal al een hoop schelen..
-
Succes.. Begin alvast met banditi , criminolz , vendetta ofzo. en leer PHP ... http://www.php.net
-
EN uiteraard gratis zeker..
-
denk idd dat je hier juist niet goed zit aangezien iedereen hier (meeste althans) alles Gratis willen of voor een dubbeltje op de 1e rij ..
-
Schoot me net wat te binnen..
misschien leuk om met de V5 rekening mee te houden..
Dat je bijvoorbeeld een topic kan aanvinken die je wilt blijven volgend dus als een soort Favoriet kan aanvinken..
Sommige topics zijn toch best interessant maar verdwijnen al snel naar onder als er veel andere topics bij komen.
Laat maar horen wat jullie er van vinden!
-
En vergoedingen ?? of zijn die er niet ?
-
Ik heb zo'n idee dat Battles niet gaan werken hier op CP Alle Battles die ik tot nu toe gezien heb worden nooit afgerond dus ook nergens een prijs uitgedeeld.. gewoon een grote FLOP naar mijn idee..
-
en dan heb je wat over mij te zeiken ?:P
-
Maak jullie niet zo druk... Mocht koen ergens TIJD vinden.. zal wel niet deze week zijn zal die hem gewoon terug zetten naar eerder vanmiddag of iets
-
[offtopic]wel lekker rustig ineens;)[/offtopic]
-
-
Uhm scarface... kweet niet maar zag vanmiddag in jou msn naam ook dingen over een criminalsforum... en als ik daar naartoe ga is het wel beetje kinderachtig wat ik daar tegen kom..