Posts by Scarletti
-
-
wat een k*t einde.
-
En het script zelf?
-
Ik kan niet spelen!:| Na het intro filmpje krijg je toch zon briefing. Als die balkje van bij de briefing vol is, dan sluit mijn cod 6 af
-
-
Ik ben net geband zie ik.
-
-
-
Weet iemand waar ik een serial kan vinden voor de download?
-
ik ook als het kan:)
-
Prijs verlaagd naar ?1,30. PS jgdonleach, mooie voorbeeld van een mod hoor:S. Bewijs jij maar eens via PM dat deze layout ergens te vinden is.
-
Ik heb hier een simpele layout te koop. Ik had hem eigenlijk gemaakt voor mijn PSP webshop, maar dat is helaas niet doorgegaan. Layout is met wat aanpassingen te gebruiken voor meerdere doeleinden.
Voorbeeld: Klik
Prijs:
€10,- Exclusief basing (kan ik niet, dus vraag er niet om)
Wordt maximaal 5x verkochtOverige:
- Geen offtopic reactie's, dit via PM. Dit geldt ook voor kritiek etc.
- Aanpassingen zijn mogelijk. Kleine aanpassingen zijn gratis en grote aanpassingen wordt een kleine vergoeding voor gevraagd.
- Dit is niet een van mijn beste layouts, vandaar ook dit lage bedrag. -
-
-
-
Waarom zou dit niet zijn toegestaan?
-
Waar moet ik dat plaatsen?
-
Ik krijg de volgende error op mijn website voor de berichtenbalk:
PHPNotice: Undefined offset: 1 in C:\Documents and Settings\******\Bureaublad\USB Webserver\Root\layout\layout001\berichtenbalk.php on line 19
Dit is de berichtenbalk.php:
PHP
Toon Meer<style type="text/css"> <!-- body,td,th { color: #FFFFFF; } body { background-color: #000000; } --> </style><marquee width="100%"><?PHP $bestand=array_reverse(file("mse.txt")); foreach($bestand as $i) { $i=explode("|",$i); $naam = $i[0]; $bericht = $i[1]; $naam = htmlspecialchars($naam); $bericht = htmlspecialchars($bericht); $bericht = str_replace("<br>","<br>",$bericht); echo " :: <b>$naam: </b>"; echo "$bericht"; } ?></marquee>
Zelf kan ik hier geen fout in vinden.
-
CS staat voor CrimeSource xD Dat is misschien wel wat, maar heb liever zoiets als het voorbeeld.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 09.11.09 22:26:20:
Oke iets anders dan maar. Ik wil dat als er een nieuwe bericht is een afbeelding verschijnt voor 5 seconden. Wat moet ik nog meer veranderen aan het volgende script;
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 10.11.09 15:34:26:
Niemand meer? -
Heb je hier ook een script van voor me?