Posts by Scarletti

Ik zoek iemand die een nieuwe layout in mijn CrimeSource kan bouwen. Het gaat alleen om de outgame en er staat een kleine vergoedingkje tegenover. Ik heb dus een nieuwe gebasede layout volledig HTML enz. en die wil ik als nieuwe outgame voor de CrimeSource.

PS Als je het gratis wilt doen; graag. Omdat de meesten leden hier geen CS v2 willen gebruiken vanwege jeweetwel, probeer ik de v1.3 te unbuggen en nieuwe dingen toe te voegen aan de source. Die geef ik dan gratis vrij op CP zodat jullie er ook van kunnen genieten:D Ook doe ik dit om mijn PHP te verbeteren;)

Ik probeer Drupal te draaien op USB Webserver, maar als ik mijn database gegevens moet invullen en mijn host (standaard localhost) krijg ik het volgende bericht:

Wat moet ik nou precies invullen in database host? Joomla installatie is namelijk wel gelukt.

Sommige mensen begrijpen het verkeerd. Je kan dit inderdaad zielig vinden, maar niet iedereen vraagt om de source om het online te gooien en lekker geld te verdienen. Er zijn ook van die mensen die alleen de source willen om de scripting te bekijken en er bijvoorbeeld wat van te leren. Denk dus niet alleen aan het eerste voorbeeld;)

Verder geef ik jullie weinig kans dat jullie deze source ooit gratis zullen vinden.

Zoals het topic al zegt, ben ik op zoek naar een slicer. In mijn vorige topic van een tijdje geleden is dit geen succes geworden.

Ik zoek iemand die een layout (waar ik nog mee bezig ben), binnenkort voor mij kan slicen. Het is voor een maffia game, die ongeveer 50-75% uniek wordt.

Ik heb geen tot weinig uit te geven dus ik heb het liefst dat mijn layout gratis gesliced wordt, maar tegen een laag bedrag (onder de €5,-) mag het ook.

Dit is idd niet r-mulder.

Citaat van rickvbeek

nou dit werkt wel zeker.
    ik heb vandaag men psp binnen :P

Is het zo moeilijk om een paar reacties terug te gaan ipv zomaar een naam te noemen?