Dat idee kwam inderdaad ook vandaag in mij op. Een cursus PHP door één van de (crew) leden en dan per dag 1 les ofzo. Misschien kan dit ook echt gerealiseerd worden?
Posts by Scarletti
-
-
Heb je een bewijs van de PSD voor me? Ik heb wel interesse, maar heb gehoord dat jij layouts van tutorials verkoopt...
-
Bij deze open ik een battle voor een Crysis layout. Ik wil een Crysis (Warhead/Wars) community beginnen en heb hier een geschikte layout voor nodig.
Een voorbeeld vind je hier: http://img129.imageshack.us/img129/8210/cfthingac4.jpg
Hier zie je dat alles in de stijl is van Crysis, de header, het inlogpaneel etc. Zoiets wil ik ook. Graag ook je stappen posten hier.
Budget: 20 euro (kan hoger oplopen)
-
Scripts plaatsen is misschien handig?
EDIT: De error zegt het zelf al. Je hebt nergens aangegeven wat de index 'voted' inhoud. Klopt dit ervaren scripters op CP, ben namelijk nog PHP aan het leren xD
-
@Perrytje11
Waar hier zie jij een reactie van Scarface XD? Je zit denk ik in het verkeerde topic:P
-
Ziet er nice uit, btw ik doe ook mee:D Ik zal straks mijn eerste stap posten, maar heb je nog een voorkeur voor een bepaalde grootte?
-
1. Je post dit in het verkeerde forum
2. Heb je wel je video kaart drivers geïnstalleerd, en kan je PC het spel aan? -
Klopt, nu nog afwachten wie het wordt:D
-
Kan iemand mij nog helpen?
-
Alleen de source.
-
-
Dat dat hoe toch al?:O Heb je mijn config.php, registreren.php, login.php ook nodig?
PS script heb ik niet zelf gemaakt, ik test hem enkel uit.
-
Kan iemand mij helpen met mijn login script? Ik krijg namelijk een aantal errors die ik niet kan fixen.
De errors:
http://img192.imageshack.us/i/naamloosla.jpg/
indes.php:
PHP
Toon Meer<?php ob_start(); //Hoe lang de bezoeker mag ingelogged blijven: $expiredate = time()+60*60*24*7; //ingesteld op 1 week if ($logout == 1) { setcookie("username"); setcookie("passgecodeerd"); header("location:index.php"); exit; } if ($_POST["username"] && $_POST["password"]) { // password coderen $passgecodeerd = md5($_POST["password"]); $username = $_POST["username"]; // variabelen in een cookie zetten setcookie("username",$username,$expiredate); setcookie("passgecodeerd",$passgecodeerd,$expiredate); header("location:$_SERVER[REQUEST_URI]"); exit; } $controle == FALSE; $level = 1; $jeid = ""; include ("login.php"); $controle = password($username, $passgecodeerd); if ($controle == TRUE) { $query = "SELECT * FROM members where id='$jeid'"; $resultaat = mysql_query($query) or die (mysql_error()); while ($obj = mysql_fetch_object($resultaat)) { $nickname ="$obj->nickname"; $jeid="$obj->id"; $level="$obj->level"; } include ('config.php'); } if ($_POST['Login'] && $controle == TRUE) echo "Je bent succesvol ingelogged"; elseif ($_POST['Login'] && $controle != TRUE) echo "Fout wachtwoord en/of gebruikersnaam"; ?> <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 ...> <html> <head> <meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=..."> <title>Login</title> </head> <body> <?php if ($controle != TRUE) { ?><form method="post" action=""> <table width="100%" border="0" cellspacing="0" cellpadding="0"> <tr><td>Gebruiker:</td></tr> <tr><td><input type="text" name="username"></td></tr> <tr><td>Wachtwoord:</td></tr> <tr><td><input type="password" name="password"></td></tr> <tr><td><input type="submit" value="Login" name="Login"></td></tr> </table> </form> <?php } elseif ($controle == TRUE) { echo "Welkom $jenickname"; } ?> </body> </html>
-
-
Dat is mooi, want ik ben de hele middag vrij en heb het gesprek liever dan:D
-
Heb je mijn PM ook kunnen ontvangen? En kun je iets specifieker zijn dan 'morgenavond', want ik ben namelijk pas na 7 uur beschikbaar ivm een kickbokstraining. Wel kan ik van half 1 's middags t/m 5 uur 's middags aanwezig zijn en uiteraard ook na 7 uur 's avonds.
-
Mooie auto's xD
-
Ik heb een PM mogen ontvangen! Bedankt Lodewijk!:D
-
Bezig met een source zoeken die ik kan ombouwen xD Wil eerst beginnen met een nieuwe layout, dus heeft iemand toevallig nog een layout liggen voor 2,50 PayPal. Gebased mag ook, maar die krijg ik denk ik niet voor die prijs xD
-
Die ligt meestal rond de 10 euro